|m0rten| Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Den bilen koster jo like mye der nede som en Toyota Yaris gjør her i norge.. Har selv vert i Dubai i UAE, som ikke er fult så gale som saudi! Så meg om både 4 og 5 ganger før jeg gikk over gangfeltet. Men kan si det er veeeeldig lite 5(eks X5) og 3 serie biler der nede, var der 1 månede og tror jeg totalt så 5-6 3 serier biler, inkl 3 M3! Men 7 serie BMW er det nok av, kan umuligt gå ned gata uten at du ser 5-6 i løp av en halvtime! Det er helt sinsykt hvor bilig det er der nede med bil, men alle som har slike biler har kansje 4-5 andre biler, en Bil som nevnt feks Toyota Yaris koster kansje 40,000 da med skinnpakke og alt av ekstrautstyr. Totalt i Dubai tror jeg der var 5-7 biler i snitt per person der nede, så sier litt! og ikke minst bensin pris som ligger under 1 krone! Men hvordan lyder The fast and the furious: Saudi drift, kansje noe nytt for hollywood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Styggt og se at dette skjer med en bmw og ikke en japsebil eller volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå