Jonasgt Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei! Ønsker å kjøpe noen deler til min Bmw e30 sedan 1988 mod. - Begge baklyktene (Må være i bra stand! Trenger ikke å være originale!) - En eller to stoler foran (Grå eller sort, gjerne skinn! - M-tech 2 styling ønskes kjøpt - Eventulet IS leppe foran ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 I kan heller få kjøpe bilen din ? Pris ? I har eit set med orginale baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hehe! Er vel egentlig ikke til salgs, siden jeg kjøpte den på søndag, men hvis du gir et bra bud, så kan jeg vurdere det! Har ingen planer om det, så selger den ikke for hva som helst! Eldre menn som har hatt den før meg! kjøpte den av en mann i 20-årene som hadde hatt den stående i 2 måneder, (Hadde andre prosjekter, så han måtte selge den). Han kjøpte den av en mann i 70 årene, så det er en meget fin bil! e Har kun vært 4 eiere! Vi to siste har hatt den kun i 2 måneder til sammen! Lite rust, og interiøret er i meget god forfatning, utenom førerstolen, som må byttes ut, ellers vil jeg påstå at alt er meget bra! sort og grått interiør! Skal skifte Reg. reim, så er den bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Hehe, M40 motoren blir vel aldri bra uansett hvor mange ganger du bytter reg reima.. Men over til saken, jeg mener og huske at jeg har baklykt som er hel liggende, høyre side. Men kan se nærmere i morgen om det er interesse for kun en lykt. venstre side er desverre sprukket i blinklys delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Det må du jør med bilen. Senke Lyktesenkere Finere pote bak. Andre felger Sota blinklys frame og sidene Fjerne N klistermerke Få bort antena. Da får du ein fin bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Takk for tipsene! Har tatt bort "N" merket og vasket den godt! Vurderer å kjøpe komplett sett med lykter. Hvite og røde bak, hvite sideblinklys og fram. Annet eksosanlegg blir det! (rakrør og Japsepotte) Felger blir det nok snart! Må skifte litt annet først! Senking er det også mulig det blir! Får se med tiden! Hva som er dårlig med M40 motoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hehe, M40 motoren blir vel aldri bra uansett hvor mange ganger du bytter reg reima.. Men over til saken, jeg mener og huske at jeg har baklykt som er hel liggende, høyre side. Men kan se nærmere i morgen om det er interesse for kun en lykt. venstre side er desverre sprukket i blinklys delen. Takk, men jeg tror jeg kjøper meg nytt, komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 tror jeg har blinklysglass til deg.. skal sjekke i garasjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 tror jeg har blinklysglass til deg.. skal sjekke i garasjen i morgen. Hei! Har fått tak i blinklysglass fram nå, så trenger det ikke, men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hva som er dårlig med M40 motoren da? Sitter med alt for høyt trykk i topplokk. (feilkonstruert, dette har BMW innrømmet) Ergo den eter kam aksel. Tikker noe grusomt pågrunn av dette.. Men forøvrig, den var jo ett steg i rette retning, men desverre ingen suksess. Reg reim intervallet er på 40 tusen. Usannsynlig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hva som er dårlig med M40 motoren da? Sitter med alt for høyt trykk i topplokk. (feilkonstruert, dette har BMW innrømmet) Ergo den eter kam aksel. Tikker noe grusomt pågrunn av dette.. Men forøvrig, den var jo ett steg i rette retning, men desverre ingen suksess. Reg reim intervallet er på 40 tusen. Usannsynlig lite. ok!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 har to strøkne grå stoler til salgs! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85848 , er bilde fra mobil, så er ikke av den beste kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgt Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 har to strøkne grå stoler til salgs!http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85848 , er bilde fra mobil, så er ikke av den beste kvaliteten Til to-dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Har ett sett org. baklykter om du trenger, de fungerte 100% da jeg tok dem av bilen. Her er bilde mens de satt på bilen min: http://i54.photobucket.com/albums/g114/ ... 1216078075 PM om det er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Har 2 vaderstoler i svart skinn som jeg har satt på e30 understell på, altså de er bare å sette rett inn i en e30. De mangler 3 små sveisepunkter og litt svartmaling så er de gulle gode. Bortsett fra ett lite sigaretthull i førerstolen er de pene. 6000 som de er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå