tribal167 Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Jeg selger eller bytter basskassa mi, fordi den passet selvølgelig ikke inn i bilen.. Hadde den vært 10-15cm lavere så hadde den gått. Jeg hadde denne i a3`en min, men nå har jeg bmw igjen å da får jeg ikke brukt denne desverre. Selges for 2000,- Eller byttes i samme type kasse, men lavere! Denne kassa måler 40cm i høyden. Dual 12" Vented Enclosure with Kicker Comp Subwoofers 4 Ohm Final Impedance Peak Power Handling: 1200 watts RMS Power Handling: 600 watts Oversized ports with flared ends for efficient air flow and no noise 3/4" MDF Construction Heavy duty black carpet covering Embroidered Kicker logo Dimensions: 32-3/8" W x 16" H x 17-3/8" D (Bottom) x 13-15/16" D (Top)
wheelman Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 den passer i e36 den:) hadde samme i min cupe, tok riktignok litt tid å få den inn men hehe
tribal167 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Hvordan klarte du det?? Jeg har tenkt lenge på å prøve å ta vekk noe plastikk baki der og det som er mulig å ta ut, men tok ikke lang tid før den satt fast.. Så jeg ga opp til slutt
wabby Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Spiller bra de, klarte å trykke ut 142dB av min. Riktig nok den utgaven som har 2Ohm på terminalen. Også for salg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå