aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Selger min SonyEricsson K850i i DELER Har vært meget fornøyd med denne telefonen! Telefonen er den blå versjonen. Den er ikke operatørlåst! Har kvittering fra komplett. Telefonen ble kjøpt 19.10.2007 Det er veldig fine deler! Kom med bud!!!
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Glemte å skrive at også bil-lader følger med
aloebiz.net Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Telefonen er til salgs igjen! Se første post!
Andreas 750iL Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Ser ut som det er mange fine deler der ja... Lykke til med salget!
asv Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Tør jeg tippe på et lite innfall av nysjerrighet?
Lex-Talionis Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 2000,- er vel kanskje å ta i litt for en mobil i deler. Kan få en brukt en med garanti for den prisen. Begynner på 500 jeg
aloebiz.net Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 2000,- er vel kanskje å ta i litt for en mobil i deler. Kan få en brukt en med garanti for den prisen.Begynner på 500 jeg Seriøst? Bare synd delene er på vei til fyllinga alt da xD For å stille nysgjerrigheten så hadde jeg et ufrivillig bad i sjøen med klær på og med mobil og alt i lommene og det likte SonyEricsson svært dårlig Lå å blinka i krampetakt i bakgrunnsbelysningen og det surkla i MIKROFONEN selv om telefonen var av! haha. Og i og med at det var saltvann så var ikke akkurat håpet stort. Prøvde å skylle i rent ferskvann og tørke ordentlig men det var ikkeno liv i den etter det.. Så fikk jeg lyst å operere litt på telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå