vetu03 Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Hei Har begynt å montere coilover's på bilen nå, bak gikk som en lek og funker vedlig bra. men når jeg skulle montere forann og plasserte tårnlageret oppå støtdemper stempelet merket jeg at tårnlageret bygger for mye så jeg får ikke entret mutteren på toppen.. Noen som har vært borti dette før? Går det kanskje ann å få tak i tårnlager som bygger mindre? Kan ta et bilde av det og legge inn. Mvh Vegard
R Andersen Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Har du presset ned fjæra? Det har alltid vært trangt på de H&R settene jeg har montert, så har vært nødt til å klemme ned tårnlageret for å få entret mutteren.
maurtin Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Tårnlager ifra 6/92 er forskjellig fra de som er før 6/92. Sikker på du har rett senkesett? Jeg brann meg på det der og kjøpte senkesett som ikke passet tårnlager. Det som skjedde var at jeg ikke fikk pressa tårnlageret ned der det skulle slik som du forklarer. Men bilde er til hjelp kansje denne er til hjelp http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... supersport
vetu03 Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Har ikke presset ned fjæra nei, men tok ut fjærene på coiloversa og satte på tårnlageret.. og skal godst gjøres å få på noen mutter der.. Ja, hvet det er forskkjell!! har bil som er etter 6/92.. Skal ut å sjekke på esken nå, men hvet jeg bestilte riktig hvertfall. Skal få inn noen bilder!
BreitBau Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Senkesettet har ett "stempel" som er beregnet til etter 6/92 ja.. Dette vet jeg for jeg har samme.. Jeg kjøpte tårnlager til etter 6/92 og det funker knall.. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor dette skulle gi noen problemer om du har riktig tårnlager? For å si det slik, jeg har samme coiloversene, og jeg bestilte tårnlager og skive samt "mansjett" til etter 6/92.. Det smetter hvertfall rett på og det er god plass.. Vegard? Sa jeg ikke du skulle bestille det her på Mandag? Fordi det begynner å haste litt.. Du får det jo ikke i morgen, men kan få det til torsdag ettermiddag.. Og det er ett PROBLEM når vi reiser på morgenen!
vetu03 Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Hvet jeg skulle ha bestilt det, men tviler litt på om bilen blir med til rudskogen.. Og har vært i kontakt med styling-tech og gs og egentlig ingen av dem hadde noe fornuftig å si, hvertfall ikke styling-tech som jeg kjøpte senkesettet hos.
vetu03 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 prøvde i går et tårnlager til en e46 og det passet... Hehe!!! Så hvet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Merkelig det der altså.. For ås i det slik.. Du ahr IKKE likt delenummer som meg på tårnlagerene
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Eller var det de til stig du ga emg nummeret til? Kan jeg få nummeret på de du har fått?
vetu03 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 Var stig sitt du fikk... Det på de jeg har fått er 31331139436
vetu03 Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Skrevet Juli 9, 2008 Men hva tror du om disse? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=new Får slenge med meg en coilover til rudskogen og håpe de har de på gs standen så jeg kan få teste om de går på, eller målt på de.
BreitBau Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Du har tårnlager til før 6/92 du da.. Så ikke spesielt rart at det ikke passer Du skal jo ha 31336769585 Og camberjustering trenger du ikke foran ;P Sjelden det sliter seg på innsiden der.. Og så lite som du drifter så trenger du ikke bedre styreutslag heller
maurtin Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 jeg har tårnlager til etter juni/92 til salgs med skål. Stått på bil, men ikke no slark eller noe..
vetu03 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Fikk en såppas bra pris på camber tårnlager på rudskogen, så kjøpte det.. Og da funket det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå