Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger komplette bremser bak med nesten nye ventilerte 300/20 mm skiver. Også nesten nye bremseklosser og håndbremsesko. Bremsene er like som M5 E34, 740 og senere 750. 40 mm stempel.

Fin oppgradering for dere som vil ha bedre bremseeffekt.

Selges for 2.000 kr komplett.

Har også et sett til med nesten nye ventilerte skiver/klosser og bremsesko. Men caliperne har 38 mm stempel. Kommer fra en 750. Disse bremsene selges for 1.700 kr + frakt.

Eirik. 92 22 65 44

Skrevet

Hei Morty.

Disse bremsene er i så god stand at jeg venter med å selge dem hvis jeg ikke får nok for dem. Bare skifte av skiver/klosser og bremsebånd koster over 2.000 kr.

Kan nevne at jeg har kjøpt et sett med tilsvarende bremser som ikke er i like god stand. De selges for 1.500 kr når jeg kommer hjem mot midten av august. Kanskje de er noe for deg?

Eirik.

Skrevet

ok. men jeg trenger kun , kaliper , klosser og skiver.. så det skal du ha 1500kr for? er det ifra 540? passer det rett på e28? og dim på skivene?

Skrevet

Skivene har dim 300/20 mm, og er ventilerte. De er like på M5 E34, 540, 740 og 750. Det finnes calipere med både 38 mm og 40 mm stempel. Kan være at jeg selger settet med de mer slitte skivene med 38 mm stempel, og de nesten nye skivene med 40 mm stempel.

Reiser på onsdag, så de tar over 3 uker før jeg er hjemme igjen. Trenger du bremser raskt og vil ha de med nesten nye skiver og klosser, kan jeg få dem av gårde før jeg drar. Men de koster da 2.000 kr.

Andre har sagt at E34 bremser passer bolt-on på E28.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...