patte Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 har kjöpt meg en dele bil nä som det er en 2 liter vanos motor men sä lurer jeg pä om den motoren er bedre en den vanelige 2 liters motoren ? og hva er forskjellen ???
kvalaracing Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Bedre bunndrag og jevnere tomgang, merker kanskje litt på bensinforbruket og.
patte Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 oki men hva vil folk ambefalle vanos eller uten vanos ? for noen sier at det er mer problem med vanos er det sant ?? :S
Ad|oS Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Vanos med lavere forbruk og bedre bunndrag ville hvertfall jeg foretrukket, ingen tvil om det. Er jo en grunn til at de gikk over til vanos-motor Hender jo at det blir problemer med vanosen, men har ikke fått inntrykk av at det er mer problemer med vanosmotorer enn ikke-vanosmotorer
patte Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 oki takk hehe men da blir det motor bytte pä bilen min men jeg mä vel ikke vise bilen ho Bt ved ä bytte motor som er likk str pä ?
Glenno Skrevet Juli 8, 2008 Skrevet Juli 8, 2008 Hva er vanos? noen som vil forklare terje http://no.wikipedia.org/wiki/VANOS oki takk hehe men da blir det motor bytte pä bilen min men jeg mä vel ikke vise bilen ho Bt ved ä bytte motor som er likk str pä ? Tja skal vel egentlig vel men om de ser forsjell på eu er vel opp til kontroller se men burde vel ikke være problem få det godkjent:
Reaction Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Hva er forskjellen på Ej Vanos og bare Vanos ? Hva er det som gjør dette så bra ? : )
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Å bytte en M50b20 uten vanos til en M50b20 med vanos krever vel ingen godkjenning.. Ang Eu kontroll så er vel dette det minste å bekymre seg for. Hvis man har en 320 med 328 el m3 motor så tror jeg ikke dette hadde bydd på store problemer å få godkjent et sted.. Men om det skjer noe el man må på biltilsynet, DA begynner problemene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå