Gå til innhold

320 vs 320 vanos hva er best ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjöpt meg en dele bil nä som det er en 2 liter vanos motor men sä lurer jeg pä om den motoren er bedre en den vanelige 2 liters motoren ? og hva er forskjellen ???

Skrevet

oki ;) men hva vil folk ambefalle vanos eller uten vanos ? for noen sier at det er mer problem med vanos er det sant ?? :S

Skrevet

Vanos med lavere forbruk og bedre bunndrag ville hvertfall jeg foretrukket, ingen tvil om det. Er jo en grunn til at de gikk over til vanos-motor :wink:

Hender jo at det blir problemer med vanosen, men har ikke fått inntrykk av at det er mer problemer med vanosmotorer enn ikke-vanosmotorer

Skrevet

oki takk hehe ;) men da blir det motor bytte pä bilen min :D men jeg mä vel ikke vise bilen ho Bt ved ä bytte motor som er likk str pä ?

Skrevet
Hva er vanos? noen som vil forklare :-)

terje

http://no.wikipedia.org/wiki/VANOS

oki takk hehe ;) men da blir det motor bytte pä bilen min :D men jeg mä vel ikke vise bilen ho Bt ved ä bytte motor som er likk str pä ?

Tja skal vel egentlig vel men om de ser forsjell på eu er vel opp til kontroller se men burde vel ikke være problem få det godkjent:

w8k0ov1k86okiun1g3dz.jpg

Skrevet

Å bytte en M50b20 uten vanos til en M50b20 med vanos krever vel ingen godkjenning..

Ang Eu kontroll så er vel dette det minste å bekymre seg for. Hvis man har en 320 med 328 el m3 motor så tror jeg ikke dette hadde bydd på store problemer å få godkjent et sted.. Men om det skjer noe el man må på biltilsynet, DA begynner problemene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...