JE Motorsport Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Selger dette Ruff oljefilterlokk adapteret nytt ubrukt i eske da bilen det skulle på er solgt. Erstatter det originale oljefilterlokket og har tilkobling direkte på lokket for oljetemp. og oljetrykk. Lettere kan det ikke bli for tilkobling av ekstra følere. Dette passer direkte på følgende motorer: E36/E46 M44-M52-M52Tü og M54 Laget i alu. så er betydelig sterkere enn det originale i plast Selges for x,-kr + evnt frakt. Perfekt også for alle som bygger turbo/kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 den passer vell m50b25 motor også,eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 ja, hvis det passer m50 b25 hadde det vært litt mer innteresangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så er det vel litt annen dim på oljefilterhuset der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 kunne du ha sjekket opp i det??? har virkelig behov for noe som dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 kunne du ha sjekket opp i det??? har virkelig behov for noe som dette.... Hvis du måler dimmen på oljefilterlokket ditt, så kan jeg måle dimmen på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Passer ikke M50, der går det en bolt gjennom lokket, og helt ned til bunn av filteret. Dette er jo gjenget i lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Passer ikke M50, der går det en bolt gjennom lokket, og helt ned til bunn av filteret. Dette er jo gjenget i lokket. Ja,da er det jo liten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 dette så jo genialt ut.. kan du sende meg en pm med hvor du kjøpte det? skulle hatt til m62 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 dette så jo genialt ut.. kan du sende meg en pm med hvor du kjøpte det? skulle hatt til m62 motor SOLGT! De har ikke til M62 motor desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Hva med M57 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå