Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei i mars kjöpte jeg meg en e36 320 coupe som prosjekt bil bilen har godt 270 000 men det er ikke no tikkin eller u lyder fra motor men er en del rust pä den som jeg skal ta ;)

tings som skal gjöres:

#ta alt av rust

#bytte ut intriöret med skinn

#valse hjulbuene

#byttte dörer

#Hel lakere bilen

#justere senke sette

# masseannet smäteri :P

CIMG2276.jpg

CIMG2277.jpg

CIMG2281.jpg

slik sä den ut etter jeg henta den ;)

jeg fikk med nye angel eyes ;)

DSC02179.jpg

kjöpte felger til den ;)

DSC00101.jpg

stikker litt ut :( sä det blir litt vasing ;)

DSC00100.jpg

fätt pussa ned spariklinga til forige eier som det var rust under alle steder jeg pussa ned :(

DSC00099.jpg

pussa ned bilen:)

DSC00301.jpg

DSC00286.jpg

kommer fler bilder etter ferien ;)

Skrevet

Nå skal ikke jeg fucke opp moroa for deg, men jeg tror du har fått sedan lykter... (Hvis ikke bildene lyver da ;) )

Men ålreit prosjekt da, og FEITE felger :D

Skrevet

takker hehe ja blir samme farge på denna med litt blå skjær i laken vis dere skjønner ;) hehe

2 av felgene må pulver lakeres pga mye skade :(

bilen er nesten klar for lakering da ;)

menner dem passer jeg :P testa før jeg begynte å demontere den hehe :P ps på det bilde jeg hadde dem så hadde jeg ikek festa den hehe;)

er i tyskalnd og kjøper en donør bil som jeg skal bruke intrør på hehe håpet på at jeg fant en 325 men fant ikke da ble den for dyr :( så motte gå ned til en 318 :( hadde egntlig planner og sette 2,5l i min se hehe man ser jo ikke forskjell på motoren fra 2,0 til 2,5 bare 40hk mer :D hehe

• 2 weeks later...
Skrevet
hvorfor skal du selge bilen? :?

fikk kjøpt bil i tyskland se vis du ser under her så er det link til den så skal selge og bruke penga jeg får på den sølv farga på og betale første gangs avgiften se ;) men vis jeg ikke får et bra bud så gjør jeg den ferig og selger den men noen som vet ca pris for denna bilen ferdig lakkert ;)

er ikke i no penge knipe så er ikke vits med no skam bud

Skrevet

fikk kjøpt bil i tyskland se vis du ser under her så er det link til den så skal selge og bruke penga jeg får på den sølv farga på og betale første gangs avgiften se ;) men vis jeg ikke får et bra bud så gjør jeg den ferig og selger den men noen som vet ca pris for denna bilen ferdig lakkert ;)

ja stemmer satt jo akkurat og komenterte den nye, du vil vel få igjen mye mer får den vis du lakerer da. har du noen deler til salgs foresten?

Skrevet

ja stemmer satt jo akkurat og komenterte den nye, du vil vel få igjen mye mer får den vis du lakerer da. har du noen deler til salgs foresten?

hva skal du ha ? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...