Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bump. har også en komplett så og si rustfri e28 518 shadowline dersom noen er intr. god stand. ska ha 10 høvdinger for den, ferdig pruta :)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei Tor. Du har ikke liggende tenningsmodul til 525/528i blandt alle delene dine..? Evt. kan jeg få kjøpe den som står på 528i motoren du har til salgs??

Skrevet
Selges det noen deler fra den? f.eks listene? :wink: Tar kontakt med deg på Pm igjen i morgen angående eksos. ;)

selger den nok komplett :) men er jo så og si rustfritt karroseri og bra motor samt understell. så 10 høvdinger er no ikke så altfor masse for den bilen vil jeg påstå :)

jepp bare gi en lyd du ;)

Skrevet
Hei Tor. Du har ikke liggende tenningsmodul til 525/528i blandt alle delene dine..? Evt. kan jeg få kjøpe den som står på 528i motoren du har til salgs??

heisann :) har ikke noe annet enn det som står på den 528 motoren. Du får hele motoren og alt på pallen for 1500 :) ser du bor i bergen så då kan eg stille med varebil vis dette er aktuelt :)

Skrevet

Hei. Jeg reiser på ferie på søndag, så vet ikke om det blir aktuelt før evt. en uke etter det igjen.. Om du fortsatt har motoren da, kan vi snakkes. Har dårlig med oppbevaringsplass selv, så enkelt blir det ikke. Har allerede en M30 delemotor og en S38 prosjektmotor stående å ta opp plass i garasjen til gamle Fader.. Han er blid.. Hehe. Holder på å bygge hus selv, men er ikke ferdig der før i november ca.. Lar høre fra meg.. Okei..?

Skrevet
Hei. Jeg reiser på ferie på søndag, så vet ikke om det blir aktuelt før evt. en uke etter det igjen.. Om du fortsatt har motoren da, kan vi snakkes. Har dårlig med oppbevaringsplass selv, så enkelt blir det ikke. Har allerede en M30 delemotor og en S38 prosjektmotor stående å ta opp plass i garasjen til gamle Fader.. Han er blid.. Hehe. Holder på å bygge hus selv, men er ikke ferdig der før i november ca.. Lar høre fra meg.. Okei..?

jepp det er no bare å gi en lyd det når du er tilbake igjen :) gamlingene er ikke alltid like begeistret for alt som ligger og tar opp plass nei :P då snakkes vi nok senere

mvh

Skrevet
du har ikke en hel bensintank å selge også da? :)

har en som er litt rustet. retur og lufterørene er rustet av. står en rustfri i 518¨da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...