bård Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Skal bygge om til m3 nå, og selger derfor det meste av deler fra min 92mod 320i coupe. Delene befinner seg i Skien. -Interiør (mørk grått, ikke sportsseter) -M3 diffusor for m3 bakfanger (lakkert) -Sort taktrekk for coupe uten luke Sikkert noe som er glemt også, så det er bare å spørre. Har ikke satt priser på delene, men selges til førstemann med fornuftig bud. Skal se om jeg får tatt litt bilder i helga. Ring 915 25 339 (man-fre etter 15:00) eller pm om du har spørsmål, ikke sms da jeg mister oversikten over alle meldingene som tikker inn. 320i motor Airbag ratt i skinn, instrument (140 000km), girkule i skinn Dørtrekk med 2 høytalere BC med pixelfeil Interiør diffusor, eksosstuss Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Orginal eksos? Og har du m3 diffuser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 hvordan interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Orginalt eksosanlegg til 320 ja. Diffuseren på m3'n er lakkert så den blir sikkert solgt, men passer vel ikke på vanlig fanger hvis jeg husker riktig. Interiøret er helt vanlig mørkt grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 pris på framskjermer? er de i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Interessert i panser, koffert og rød/vite baklykter. Hvordan er tilstand? Kan jeg evt. få en "pakkepris"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Framskjermer skal være bra 500 pr stk. Har allerede en som er int i panser og en som er int i panser og koffertlokk. Så bare å komme med bud, han som ville ha panseret gir 2k for det, og en ville gi 2500 for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Baklyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Baklyktene da? De er ikke solgt, så kom et bud du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 pre-facelift framskjermer er for noe?:S hvor mye for m3 sideskjørt? er m3 listene lakkert i bilens farge? hvilken farge? det viktigste: har du en hel radiator?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Pre-facelift fremskjermer er med store blinklys som på de første modellene frem til og med 96'. Listene er lakkert i bilens farge ja, mener de er avusblå. Kom med bud på skjørta, er en til som er interessert, så de blir sikkert solgt i løpet av helga. Har hel radiator, men den er muligens solgt, gir beskjed om den ikke er solgt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 ok, er igrunn radiator j må ha, om det ikke koster så alt for mye? har ikke råd til noe skjørt ell noe nå alikevel gitt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 du har vel ikke bakluke? åssen farge har den og er det rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 du har vel ikke bakluke? åssen farge har den og er det rust? Har luke ja, er en til som var interessert i den, vet ikke om jeg skal selge den røde eller blå ennå, men det finner jeg ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 hvilke felger vil du selge da?? er intr i begge. evt prisant på pm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå