stianosthus Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Har satt inn bilen en E28 M535i på verksted for å bytte innsugspakning. Fikk nettopp telefon fra de at dette kunne vi vist bare glemme Dette kom til å ta mere enn en dag å det hadde de ikke tid til for de kommer ikke til å få løsnet boltene! De sa at de hadde snakket med Bavaria og de hadde sagt at i verste fall så måtte motoren ut av bilen!!? Dette kan da umulig være så jævlig vanskelig å få til? Noen som har gjort dette før som kan komme med innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Det er faen ikke umulig å få av innsuget i bilen, i såfall er de inkompetente hele gjengen der. De underste bakre skruene sitter ikke helt enkelt til, men det er ikke umulig. Nå er det lenge siden jeg var med å gjorde det selv, så jeg husker ikke framgangsmåten, men vi fiksa det i en helt vanlig garasje, så da bør jaggu et verksted klare det med det de har tilgjengelig av verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Eksos her : Har ikke demontert på M30 før, men på m20 går det iallefall relativt greit. Må ut med fuelrail osv for å komme til skruenne, sitter temmelig vanskelig til, men det er fullt mulig. Skal skifte på min ikveld faktisk Men klart, mulig det er noe annet på M30, selvom jeg tviler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Er trangt når det står i bilen ja, men det går. De to bakerste underste er ekle å komme til pga startmotoren, samt det er lurt å ta ut fuelrailen for å komme til de øverste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 hehe nei,nei å nei det er nå ikke umuli da, er ikke lenge siden jeg å en kompis av meg gjorde dette på en m5, å etter hva jeg har forstått så er det like lange motorer, klart det hjalp med 20 forlengere å tusen tommeltotter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå