MrBimmer Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Er det neon som vet om ein chip som e biligare en den på Trimchip.com Biligere bedre efekt osv. Eller bare bedre efekt? Skal være på ein e30 325i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Billigere enn på Trimchip.com ? Mener de tar fra 490,- eks mva for en chip til 2.5 literen. Er vel ikke lett å få det noe billigere enn det antar jeg. Tror stort sett alle lover noenlunde samme effektøkningen også. Til min 320 så gav jeg 1100,- hvilket jeg synes var en fin pris. Den eneste merkbare forbedringen hos meg var noe høyere moment i mellomregisteret. Vil anta at du merker det bedre på en 2.5 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 lurer litt på chip jeg også.. til min 320.. men chipene jeg finner virker som bare er til facelift motoren, noen som veit om til pre-facelift motoren? og er det vanskelig å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Det er samme motoren i både pre- og facelift. Regner med at du tenker på om den har Motronic motorstyring eller ikke. Alle 325 har Motronic og alle 320 etter september 87. Dvs at har du en 320 fra før 09/87, så har du dessverre ingen muliget for chip. Om det er enkelt å montere på E30; ja, bare en IC som du bytter ut med en eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 ok. Men sån som alpina chip og ac snizher her ikkje di noe mer utelse en trim chip sin ? Prisen er ikkje ille men viss eg får ein biligare så tar eg den så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Tror ingen kan skaffe billigere chip til 325 enn den du får hos Trimchip. Ta kontakt med de og oppgi boksnr på ECU'n din, først da får du vite riktig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå