Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 ----------- Har også girkassen til den motoren, mangler bare stagene til girspaken, men de burde byttes uansett pga. at den ikke var noe spesielt tight og fin og det er jo god grunn for shortshift! BUD ? _--------- Har og to M20B25 LMM'er som er i orden ifølge carsoft. Og en m30b35 LMM som også var i orden ifølge carsoft. bud på de og ----- Har enda ikke fått skaffet bilder med skikkelig kamera, men for at det ikke skal virke som jeg prøver å lure noen så slenger jeg opp noen jeg tok med mac cameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 bilder kan skaffes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid B Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei ca pris på motor, hater å gi bud.. kan du eventuelt bare selge toppen? er toppen ny for 80k siden eller er den fra en annen motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Toppen er ikke ny, men all innmat bortsett fra oljerøret i topp og de skyvepakningene på siden er nytt for 80K siden. Oljerøret i topp og skyvepakningene byttet jeg for ca 500km siden. Har ikke bestemt meg for noe pris egentlig, så derfor bud. Ser om jeg blir fornøyd med det jeg blir bydd, om ikke så venter jeg på riktig bud. Har ikke behov for å selge og i værste fall så tar jeg bare og setter motoren i hiluxen min! Vet ikke helt hva disse motorene går for jeg, men det vet vel sikkert noen ute der, jeg skal vel ha noe i samme område for min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 lyst og ta noen bilder til meg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 skal ta bedre bilder i morgen, har bare bilde av motoren i bilen på maskinen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 høyeste bud er på 3000,- nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Kjekt og presisere at den kommer ifra en E34. Ombyggingsbrakett til motorlabbene har jeg hørt om, men ikke sett. For og få den ned i en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Det visste jeg ikke, men bildet viser vel godt nok at det er en E34 da:) Må beklage for at jeg ikke fikk ut bilder i dag, men sliter med at jeg ikke har en kabel og maskina mi med bluetooth står innlåst, lover å ordne i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 hva er nr på LMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 den til M20: 0 280 202 082 1 286 615.9 M20 nummer 2 skal være den samme som den ovenfor, det kan jeg sjekke siden. --------------- M30: 0 280 203 027 1 286 064.9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 rømpetibømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djcmb Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Byr 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå