Gå til innhold

komplett M20B25 selges, Getrag girkasse, DIV. LMM


Hoem
 Share

Anbefalte innlegg

-----------

Har også girkassen til den motoren, mangler bare stagene til girspaken, men de burde byttes uansett pga. at den ikke var noe spesielt tight og fin og det er jo god grunn for shortshift!

BUD ?

_---------

Har og to M20B25 LMM'er som er i orden ifølge carsoft.

Og en m30b35 LMM som også var i orden ifølge carsoft.

bud på de og

-----

Har enda ikke fått skaffet bilder med skikkelig kamera, men for at det ikke skal virke som jeg prøver å lure noen så slenger jeg opp noen jeg tok med mac cameraet

g6bte6g3k30frgd4dabr.jpg

upadt8pjazygedew0hp1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen er ikke ny, men all innmat bortsett fra oljerøret i topp og de skyvepakningene på siden er nytt for 80K siden. Oljerøret i topp og skyvepakningene byttet jeg for ca 500km siden.

Har ikke bestemt meg for noe pris egentlig, så derfor bud. Ser om jeg blir fornøyd med det jeg blir bydd, om ikke så venter jeg på riktig bud. Har ikke behov for å selge og i værste fall så tar jeg bare og setter motoren i hiluxen min!

Vet ikke helt hva disse motorene går for jeg, men det vet vel sikkert noen ute der, jeg skal vel ha noe i samme område for min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke, men bildet viser vel godt nok at det er en E34 da:) Må beklage for at jeg ikke fikk ut bilder i dag, men sliter med at jeg ikke har en kabel og maskina mi med bluetooth står innlåst, lover å ordne i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...