Bimmerlars Skrevet Juli 9, 2008 Skrevet Juli 9, 2008 Kjøpte Bilstein Sprint dempere hos Autotrio i dag. Til min 92 modell E36 320 coupe. Diametere på demperestanga (der man trer nedpå topplageret og plata som fjæra hviler mot på topp) hadde for stor diameter. I tillegg hadde demperen en ekstra brakett som kan se ut til å være til ytre stabstag med kuleledd. Hvordan så deres dempere ut når dere kjøpte bilstein sprint? Jeg skulle ha H&R fjærer i 60/30 også. Det fikk de ikke inn sa de. Kun 40/15. Noen som vet hvor man får kjøpt 60/30 fra H&R? Har supersport fjærer nå. Antar at H&R er vesentlig stivere?
RobertN Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Du har vel fatt dempere til nyere modell du da, jeg har 91mod 320 og fikk nye her om dagen, det var ikke noen brakett pa de eller for tjukke.
Bimmerlars Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Okei! Skal bytte de i morra. Må ha klart til rudskogen i helga
jensemann23 Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 jeg tror du har fått dempere til 91 modell. De har tykkere stang og brakett øvest..
Bimmerlars Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Greit! Da skal jeg prøve å høre om ikke de er enige i det der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå