Jonathan Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei, jeg tenkte jeg skulle ha strake rør istedenfor midtpotta på bilen min, har bilen på verksted nå så jeg tenkte jeg skulle kjøpe rør i morgen og montere de. Men jeg må ha et bilde av en e46 320 fra undenifra, for å se hva jeg må ha av rør. Kan noen slenge ut et bilde av undersiden? Hva er forresten størrelsen på røra? 2,5'? Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Er katalysatoren for seg selv? Jeg kappet den vekk ifjor og erstattet med et rør. Måtte forøvrig bøye røret litt. Men nå har jeg nettopp montert den på igjen, da jeg var lei av den fæle lyden Hvis jeg var deg så ville jeg nok heller spandert på meg en effektbakpotte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå