Gå til innhold

e46 m3


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, den lå ute til salgs av samme eier for en stund siden også. Jeg var i Kristiansand og så på denne, men den svarte ikke til forventningene.

Han kjøpte den i januar tror jeg. Det han skrev til meg for å forsvare den høye km-standen var at det var byttet slitedeler og noe med motoren for 70.000 kr av tidligere eier, som brukte denne til pending til jobb (eide noe jordan-greier). Kunne dog ikke dokumenteres.

Han sa også at han brukte lang tid på å finne denne bilen før han kjøpte den, og at han valgte å gå for en fin m3 med høy km hvor alt av slitedeler var byttet, fremfor å velge en som hadde gått under 100k km og hadde forestående reparasjoner i vente.

Noe jeg betviler (hvordan kan det være mulig å lete med tålmodighet, ogs så ende opp med en så lite strøken m3?).

Som tidligere beskrevet, linet ikke karroseridelene opp med hverandre. Passasjerdøra stakk noen mm lenger ut når den var lukket igjen, skjørtene hadde mellomrom bak til resten av karroseriet, diffusoren bak stakk ut, støtfangeren foran stakk lenger ut på ene siden, og innerskjermen var ikke helt på plass. Jeg synes også det så ut som at gummilista som sitter mellom karroseriet og lista rundt vinduet ved taket så ut som at den ikke satt på plass. Førerdøra skramlet veldig, men vinduet var også nede (ikke strøm tilkoblet).

Antar at bilen må ha dratt av veien eller noe, men jeg vet ikke om den ble slik eller om dette er resultatet etter en mer omfattende skade/gjenoppretting..

Den var også veldig skitten. Felgene var stygge, og det var sommerdekk foran og vinterdekk bak. Inni var det merker her og der, på setet bak, på a-stolpen osv. Den var også ganske skitten inni og utenpå, men lakken så fin ut i det lyset jeg så den (inne på verkstedet, byttet dynamo, uten mulighet til å prøvekjøre som avtalt på tlf med eier som var i utlandet, før jeg dro fra Stavanger til Kristiansand).

Husker ikke om det var noe mer... Men jeg tror ikke dette er en bil som er tatt godt vare på når det står såpass dårlig til med det kosmetiske.

Den er ikke verdt 490k, kanskje 440k hvis bilen ellers er grei? Jeg har grubla litt på det, men kom fram til at det er like greit å gå for en fin en til 100k mer som har mer utstyr, lavere km osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...