Kimmit Racing Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 er bare og montere understell og front ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Intressert i å bytte? Kanskje mellomlegg. Alt ettersom. Bmw e36 320 med 325 turbo motor. m3 drivverk osv. Jeg bor ikke så langt unna heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Intressert i å bytte? Kanskje mellomlegg. Alt ettersom.Bmw e36 320 med 325 turbo motor. m3 drivverk osv. Jeg bor ikke så langt unna heller. kanskje.kan jo møtes og se på bilene send meg sms eller ring tlf 46668664 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 til salgs igjen pga useriøs kjøper.viste seg og være en 16 år gammel "drømmegutt"som skulle ha bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Antar det er meg du sikter til? Har du noen gang tatt den ut for salg fordi jeg var å så på den? Sist gang jeg sjekket var det lov å se på en bil uten å kjøpe, spesielt når det er et prosjekt. En drøm har det aldri vært. Jeg sikter høyere enn som så dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Antar det er meg du sikter til?Har du noen gang tatt den ut for salg fordi jeg var å så på den? Sist gang jeg sjekket var det lov å se på en bil uten å kjøpe, spesielt når det er et prosjekt. En drøm har det aldri vært. Jeg sikter høyere enn som så dessverre. nei nei nei ikke deg jeg sikter til.var en guttunge som skulle kjøpe den for 86000 og jeg måtte holde den av til Torsdag. så jeg sendte mld tirsdag,onsdag,torsdag.ringte han 6 ganger og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Ja ok. Begynte å lure nå. Bilen var egentlig veldig interessant den, men sliter litt med å skaffe mellomlegget enda. Banken er jo selfølgelig en mulighet, men det er ikke aktuelt akkurat nå. Du må gjerne gi meg pm om du har forslag til en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Kan vel informere eventuelle kjøpere at bilen virket lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Og grunnen til det er kanskje at Kimmit driver seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Kan vel informere eventuelle kjøpere at bilen virket lovende. Bilen er bra den.har bare ett par skjønnhetsfeil men det må man regne med på en gammel bil.men det er fort og reparere:-) har egentlig ikkje så mange forslag en mellomlegget.du får skrike ut om du får trikset noen penger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hva som skal til for å kunne kjøre bilen hjem. Hvordan er det å få godkjent dette hos tilsynet? Har du dialog med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 må bytte bakstilling for og få kjørt den. har ikke dialog med biltilsyn da dette er en bil som kjøper selv kan velge om han vil godkjenne eller kjøre den som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 hadde du en donor bil ? såfall pris på den ? trenger egentlig bare et rullende karrosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 oppkobling av el. er gjort? medfølger org. m3-front? 97 grill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 startet idag og maler som en katt:-)noen som kommer med bud over 90000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg