Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Har to bra fremstoler til e36 stående til gammlingens forargelse.! Selges eller brennes til helga. Kom med bud.. muligens ordne med frakt fra Smøla/kristiasund og nedover til osla (alnabru el hva den gods-stasjonen heter) med lastebil. kan evt bringes til krsund når jeg skal dit. Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Jeg kan være interessert i disse, men kom med en prisantydning. Hvis ikke byr jeg deg 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 frakt til bergen då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Jeg kan være interessert i disse, men kom med en prisantydning. Hvis ikke byr jeg deg 800,- Budet er notert.. kan faktisk hende jeg kan frakte de dit også, med lastebil, evt med hurtigbåten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 frakt til bergen då ? til bergen kan det vel bli værre ja tror jeg. ser helst å komme utenom posten i grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 di har jo tolpost eller ka det heter i bergen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 di har jo tolpost eller ka det heter i bergen og sjekk ut med frakt fra kristiansund du da så kan vi jo se hva vi får til.. evt med hurtigruta kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 opp for siste gang før de går på boss.. el d blir avtalt at de blir hentet i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Er de forresten fra en Coupe? Jeg trenger to stoler til en 3-dørs bil. Veg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Du ser de er til coupe ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Da er jeg fremdeles interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 da er vel stolene solgt til DieselVegard!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå