///MPower Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 skal på hytten der i neste uke og det hadde vært kjekt og møtt noen fra bimmers. det er no litt bmw miljø der oppe ser det ut som så ser du meg så er det bare og stoppe meg eller noe. kjører no rundt i en svart e34 m5 touring.. mvh remy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Her er det Mye bmw folk.. skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Her er det Mye bmw folk.. skal følge med høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hvor ligger hytta da? Bor en knapp time derfra så hender jo at jeg er der;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 vi har hus\hytte i haugsbygda. heter vel gursken kommune? er vel ca 20 min fra ulsteinvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Fra fosnavåg her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 ja da reiser eg idag(mandag), så er no bare og blinke stoppe eller noe hvis dere vil ta en prat. alltid klar for litt bmw gloing og preik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå