Hylland Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Heisann... Har bestilt noe fra en bilopphøgger i Sverige, men på grunn av svenske tollregler, så har han ikke lov til å sende til Norge enda... Han hadde visst ikke fått ordnet dette enda... Noen som kjenner noen i Sverige som kan fikse dette? Han holder til rett utafor Stockholm. Dersom det er noen som bor ved grensen eller noe sånt, så kan jeg også få de til å sende dit. På forhånd takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 skal til grebbestad i morra. men der er jo ikke akkurat i nærheten av stokholm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Dei trenge nok litt meir tid enn 1 dag på å sende ein pakke og, ellers så hadde det vel gått... Takk for omtanken ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ikke mye lett å få gutta her til å hjelpe litt.. Prøvd i snart et år, håper du er heldigere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ikke mye lett å få gutta her til å hjelpe litt..Prøvd i snart et år, håper du er heldigere enn meg Du som bor i Trondheim, kan jo bare få svenske deler sendt som Poste Restante til et postkontor som er i sverige "ved deg"? Det er da ikke så fryktelig langt til et svensk postkontor fra Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 God service ved Post Center Åre ja, like blide og hyggelige hver gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Har brukt Åre jeg også ved et par anledninger. Det er kun 10,5 mil fra Trondheim til Åre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Kommer M3 GT felger med nye dekk nå til Åre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Kommer M3 GT felger med nye dekk nå til Åre. Se der ja, det ordner seg for snille gutter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå