D.C.V Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Grattis med skikkelig grom vogn Hvor har det blitt av M3'en du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 M3`en ble solgt til nevøen min på 20år:p Til opplysning så er jeg 23, slik at dere ikke tror jeg er 40 liksom.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Hadde inntrykk av at du var oppe i årene, eller litt velstående, for jeg fatter ikke hvordan du klarer å ha penger til alle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Det har gått litt for mye penger til biler nå i det siste, så jeg er litt lei av å bytte. Tenkte derfor å slå meg til ro med denne gromtrallen:) Har lite utgifter generelt.. bor i leillighet hjemme, har fast jobb + eget firma - så da er det ikke så ille. Har også tjent litt penger på bilsalg, men nå er det så vansklig marked at jeg har gitt opp det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Gratulerer med "ny" bil på forhånd riktig nok ... Ser ut som eksosrøra kunne trengt en ordentlig vask og få fjerna alt fastbrennte møkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ja den trenger en skikklig shinings.. forrgie eier kjøpte bilen på impuls i fjor. Tror han betalte 520 000:s Har stelt pent med den tror jeg, men ingen entusiast:p M5 faller mye i pris nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 virker som alt med litt maskin faller i pris. folk er redde for bensinprisene.. men har man råd til M5, har man da faen meg råd til bensin og! har du prøvekjørt nybilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Det er faktisk litt av galskapen.. har aldri kjørt en M5 før:p Men har test på bilen og den er i god stand. Kun pikselfeil og noen småriper som var å utsette på den. Har dog hatt en 540i med manuellkasse som nesten kan sammenlignes med M5:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 540'n kan nestennesten sammenlignest kanskje, fartsmessig, men den totale kjørefølelsen blir sikkert litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Gratulerer med ny grom vogn! Likte interiørfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Gratulerer med en fin drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Grattis! Hvordan har du råd til alle omregistreringsavgiftene som følger med så mange bilbytter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Kan det stemme at forrige eier kjøpte denne på Tronrud Bil i Hønefoss? Og før det igjen syns jeg å huske at den sto på Tronrud Bil i Asker. Syns interiørfargen er den fineste du får til e39! Særlig i kombinasjon med de setene. Det nok av biler som har svart skinn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 oioioi, grattis! bra planer du har med bilen.. m5 er virkelig en bil som fortjener å bli stelt pent med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå