Gå til innhold

Ny bil!! 00`BMW M5! :)

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke årstall, men kanskje jeg kan finne det ut. Han sa at bilen hoppet mellom 30-50meter. Bilen ble solgt engang på Tronrud Bil asker, men kjøpern leverte den tilbake igjen etter en liten stund(husker ikke årsak). Og etter å ha stått veldig lenge i asker ble den overført til Tronrud Bil Hønefoss. Der stod den også lenge og etter at den hadde vært der fikk Prestmarken Bil som ligger på Røyse taki denne bilen om det var noen eier mellom Tronrud og Prestmarken vet jeg ikke?.

Kjøpte du denne bilen av Prestmarken eller var det en eier mellom deg Prosjekt34 og Prestmarken?.

Denne bilen har vært veldig tungsolgt, men det skyldes nok at den farge kobinasjonen ikke har vært så populær, husker jeg heller ikke syntes bilen var noe pen den gangen den stod i asker. Men fy F... å pen den ble når den ble freshet opp litt med facelift og ny lakk. Den gang hadde jeg ikke kjøpt grunnet utseende, men nå hadde jeg vurdert den anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

herregud SÅ mye forskjell ble det ikke. oG om en bil er lettsolgt eller ikke kommer KUN an på prisen..

Bilen funker helt fint og er rå å kjøre, så om den har stått lenge på en bilbutikk bekymrer meg seff ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer det veldig ann på pris og har bare nevnt at den har stått lenge til salgs, og prisen ble satt til nærmere 700 000 da de fikk bilen.

Jeg tviler ikke på at bilen er god å kjøre.

Men facelift og lakk mener jeg gjorde bilen veldig. Og den lille detaljen med svart deksel på sete ble også veldig bra :). Det gjør nok ikke bilen dårligere at det er noen som har litt mer tilovers for BMW, som nå har eid bilen og eier bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en eier mellom meg og Tronrud ja.. Han bor på Vinstra. Han kjøpte bilen for 560 000,- i fjor! Det er iallefall det jeg har blitt fortalt.. han hadde 520 000 i heftelser på bilen når jeg tok over den i sommer.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en eier mellom meg og Tronrud ja.. Han bor på Vinstra. Han kjøpte bilen for 560 000,- i fjor! Det er iallefall det jeg har blitt fortalt.. han hadde 520 000 i heftelser på bilen når jeg tok over den i sommer.

LOL

gratulerer... jeg driver å ser i den retningen jeg å så... har e39 540iat nå så... er ikke langt igjen :D hehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kjekt kjøretøy ja ;) Men når man har hatt en E39 M5, hva blir det neste? Men vil jo ikke gå ifra en hest til et esel. En tanke som skremmer lommeboken min litt.

Eneste som er dritt med 2000 og tidlig 2001 modellene er at stempelringene er en smule underdiminsjonert slik at den svetter endel olje. Carbon oppbygging er også kjent å kode 170 finner du på alle biler. En stor sak å fikse, men den har ikke noe påvirkning på ytelsen i første omgang.

Et tips, få vekk OEM ekossanlegget å på med Supersprint!!

http://images.bimmers.no/files/qe23xodbwfr4q5j6u6oo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil!

Denne var jeg å drømte meg bort i for mange år siden, da den stod til salgs hos Tronrud på Nesbru(Asker) Husker bare at jeg likte fargekombinasjonen, helt nydelig!

Håper denne blir tatt godt vare på! :) Guttedrøm dette her tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...