SteffenM2 Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Heisann. Jeg trenger litt "taxi" hjelp jeg! Om noen hadde hadde hatt muligheten for en passasjer fra Moss til Rudskogen, og helst tilbake igjen, så ville dette blitt satt stor pris på! Blir selfølgelig betalt bensin penger. Takk for svar! Beklager om dette ikke er Annet bil & motorprat!
Ellingsen B. Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 når skal du ned? du kan jo evt sitte på fra moss til grålum..
SteffenM2 Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Grålum, har jeg ingen anelse om hvor er. Hehe, langt unna sarpsborg? Dr_S, nei ikke denne gangen.. Ble etter latt hjemme, mens de dro på hytta. Så denne gangen er jeg alene. Hehe
ChrZZ Skrevet Juli 10, 2008 Skrevet Juli 10, 2008 Hører jeg nachspiel hos SteffenM2 i det fjerne, etter Gatebil?
Dr_S Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Hører jeg nachspiel hos SteffenM2 i det fjerne, etter Gatebil? Jeg tar med damene så tar du med spriten!
///MoePower Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Fylte ikke du år nettopp? Du kan jo bare si til farmora di at du skal ha bursdagsselskap sammen med "noen venner".
Glenno Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Hører jeg nachspiel hos SteffenM2 i det fjerne, etter Gatebil? Jeg tar med damene så tar du med spriten! Ikke dårlig Slå til på den SteffenM2
SteffenM2 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Fylte ikke du år nettopp?Du kan jo bare si til farmora di at du skal ha bursdagsselskap sammen med "noen venner". Haha, joda. Hadde vel gått
SteffenM2 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Hører jeg nachspiel hos SteffenM2 i det fjerne, etter Gatebil? Jeg tar med damene så tar du med spriten! Ikke dårlig Slå til på den SteffenM2 Haha, nja. vi vet jo aldri hva slags damer Dr_S kunne funnet på og dra meg seg!
ChrZZ Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Mørket er din venn i slike situasjoner Menne.. denne samtalen er vel strengt tatt 18-årsgrense? Vi har jo nu stengt Steffen ute fra sin egen tråd
Deep Dish Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Mørket er din venn i slike situasjoner Menne.. denne samtalen er vel strengt tatt 18-årsgrense? Vi har jo nu stengt Steffen ute fra sin egen tråd Hehehe... Uflaks..!
SteffenM2 Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Mørket er din venn i slike situasjoner Menne.. denne samtalen er vel strengt tatt 18-årsgrense? Vi har jo nu stengt Steffen ute fra sin egen tråd Haha, jeg har da senge lappen nå, har jeg ikke? Nei, fra spøk til alvor. Har fikset meg transport nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå