Oil drop man Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Ønsker å kjøpe hengerfeste til E34,fast eller avtagbar kule spiller ingen rolle,bare det er rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Jeg har liggende, med fast kule. Har ikke ledn. nett da. 300 + frakt Send meg PM hvis du skal ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Har du eller noen på forumet her peiling på hva det vil koste å få sendt ett tilhengerfeste,hva er ca.vekt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 vanlig frakt,pluss vekt tillegg på 79 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hvis det er under 10 kg, koster det 125,- Hvis det er over, koster det 204,- Er det over 120cm langt, blir det 84,- ekstra. + eventuelt oppkravsgebyr på 63,- (Hentet fra www.posten.no) Er litt usikker på om det er over 120cm, det er mye mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Hvis det er under 10 kg, koster det 125,-Hvis det er over, koster det 204,- Er det over 120cm langt, blir det 84,- ekstra. + eventuelt oppkravsgebyr på 63,- (Hentet fra www.posten.no) Er litt usikker på om det er over 120cm, det er mye mulig. Kan du sjekke vekt og lengde på det du som har det,greit å få en pris inkl.frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Skal skru det av nå. Gir tilbakemld i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Supert.. ,ta vare på alle skruer,muttre og løse deler da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 Heisann, det er ca 140cm langt, og veier mellom 11 og 13 kg, litt ustabil vekt Så frakta blir forholdsvis dyr, 288,- + eventuellt oppkravsgebyr. Hvis du skal ha det, kan jeg sende med boltene, men de er ganske rustne å fæle. Må lete etter selve kula i morgen, den skrudde jeg av i vår når jeg solgte fangern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Heisann, det er ca 140cm langt, og veier mellom 11 og 13 kg, litt ustabil vekt Så frakta blir forholdsvis dyr, 288,- + eventuellt oppkravsgebyr. Hvis du skal ha det, kan jeg sende med boltene, men de er ganske rustne å fæle. Må lete etter selve kula i morgen, den skrudde jeg av i vår når jeg solgte fangern.. Ja,blir ganske dyr frakt på dette da,ingen andre som har da,helst i trøndelagsområdet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Ingen som har ett liggende i Sør Trøndelag eller Møre og Romsdal til en rimelig pris da......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Bump...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Opp igjen,er i Lillehammer denne uken,så hvis noen har ett liggende i Lillehammer området så har det hvert fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Har et avtagbart liggende i Halsa kommune på nordmøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå