steffen- Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 lurer på lys angående park og blinklys. på min e46 er det slik at når jeg tar ut begge parklysa så lyser blinkerne foran konstant. det er litt kult synes jeg. men reagerer systemet galt på dette? kan det oppstå feil elns?
bjaa Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Det er ikke noe med at det er import, er sånn på alle E46 jeg har vært borti. En tar ut parklysa, også begynner blinklysa å lyse litt svakere, men konstant, som en liten "sikkerhet" ellerno, hehe.. Skikkelig US look
steffen- Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 ja jeg synes det var litt tøft. kan legge opp bilde av dette senere men det er ikke noe andre reaksjoner på systemet da dette er på?
///Mysild Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 kanskje den bruker litt mer blinklysolje enn vanlig! det er vel det eneste...
ChrZZ Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Det skal komme opp i instrumentpanelet at de to pærene du tok ut har gått når du gjør dette.. Uansett, du får kjøpt to-pols pærer (som lyser svakt når ikke "tent" og blinker sterkere når blinker på Biltema f.eks. Uansett, så vær obs på at det er ulovlig å sette denne funksjonen på bilen hvis bilen ikke er typegodkjent med det (f.eks. US-biler kan være det, og enkelte Europeiske, men ikke BMW). Så du KAN bli stoppet med dette, evt tatt på EU-kontroll. Blinklys som ikke virker på en EU-kontroll er vel e 2-er feil om jeg ikke husker feil.
steffen- Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 så det er bare og bytte pærer dà? plug and play? eller må jeg lodde på den ene polen osv osv?
Hoem Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 men du, lyser bare blinklysene foran konstant, eller alle ?
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Tror ikke pæreholderen til 21w pærer er lik den til 5w/21w.. På baklysene er iallefall e36 så genial at 5w/21w ikke passer. Men man må kjøpe egne pærer hos bmw som er 4w/21w...
steffen- Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 okei. er bare foran det lyser. det lyser konstant og blinker sterkere når jeg blinker bak har jeg sånne diadem pærer. på den forrige jeg hadde så var det 2 forskjellige pæreholdere? men det går ikke ann og kjøpe 5w/21w (2 polet pære) og bare bytte de med de som sitter der nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå