pedro Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Nice bil Ceylon. Hold den slik eller Mteck/ Alpina Elsker looken fra den tida. Håper du får den i kjørbar stand MED skilter. Har en E-30 C som så snart som mulig skal få en skikkelig overhaling. Hvilken dif/ stikkaksler lander du på?? Lykke til Pedro
Ceylon Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Takker... Den blir værende orginal ja, eller med m-tec 1 Øverst på ønskelisten av felger no er alpina og bbs felger. Vet ikke helt om jeg skal ha svarte lister. Men får jeg på m-tec 1 blir de svart. Ble desverre ikke 210 diff i første omgang. Får se hvordan det holder med e30 deler først siden det kun er 318hk pluus chip.
erik2k3k Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 peise på med oppdateringer ceylon bøøøs bil dette!! ,,,sleepr er rått mvh erik
hylle Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har 750 diff til deg jeg da, hvis du er interresert i det?
Ceylon Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Da er lokketor her inne på forumet nye eier av denne bilen
E30_Dale Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Synd men, håper han for den til å gå og får skilter på'n
Ceylon Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 jepp, jeg gikk lei av e30 pga mangel på garasjeplass og byttet med lokketor sin e34 545i. Litt arbeid igjen på den og men har fått låne plassen til Lokketor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå