Azeton Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 syns det hørtes ut som en gal tomgangsventil egentlig Sikker på at du ikke kan justere den i map-ecu? Har du log mulighet på de greiene dine? så du kan se om noe skjer?
verticalescape Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 syns det hørtes ut som en gal tomgangsventil egentlig Sikker på at du ikke kan justere den i map-ecu? Har du log mulighet på de greiene dine? så du kan se om noe skjer? Fant ut av det. var pga en billig dritt bensintrykksregulator, justerte den til det slakkeste på fjæra, å bensintrykket var nærmere 6 bar Har logging ja, nå kjører jeg map-ecu i "læremodus" så den leser data fra lmm++ sånn at jeg får ett grunnmap å justere videre etter når jeg skal lade på Genial den boksen, når man bare får koblet det riktig!
AlpinaV8 Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Den går greit over ca 2600RPM, kan lambdaen kanskje være problemet? For den kobler vel ut over ett visst turtall etter som jeg har forstått?? Samme problem her med min B10 V8, defekt O2 sensor. Har du sjekket om det ligger noen feilmeldinger inne ?
verticalescape Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Lambda er i orden. Har ikke sjekket for feilmeldinger nei.
verticalescape Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Tenker du da på feilmeldinger i ecu? Har aldri sjekket det, og vil sansynligvis heller aldri gjøre det. Finner ut av det på gammel måten Fungerer passelig bra nå, så da får jeg ett godt grunnlag i learn mode på Map-ecu2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå