Sir Hofstad Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Skal teste ut pulse plugger på 325en. http://www.pulstarplug.com/horsepower.html
Ballder Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 "Oh my God. In every gear the tires are breaking free. WOW!" - Dave Uhle, Cobra Skeptisk.
marius paulsen Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 meget skeptisk J. Hofstad tar du bilen din med til acr til våren slik at vi får målt krefter? 325 kompressor mot 325 turbo kan bli interesant
Sir Hofstad Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Spørs om det blir komp på den da svensken solgte den til en annen. Annet sett som vurderes dog med IC. Har ikke noe problem med å vise bremsepapirer jeg En slik M50 med turbo og kompressor vil vise forskjellige tall, men kunne være interessant å sammenligne.
marius paulsen Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Spørs om det blir komp på den da svensken solgte den til en annen.Annet sett som vurderes dog med IC. Har ikke noe problem med å vise bremsepapirer jeg En slik M50 med turbo og kompressor vil vise forskjellige tall, men kunne være interessant å sammenligne. bremsepapirer er oppskrytte er rundetider som gjelder
Sir Hofstad Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Kan kjøre tider slik bilen er nå....
SteffenM2 Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Kan jeg få sånne plugger til scootern min??? får vel rundt 130hester på hjula med disse vel?
Sir Hofstad Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Skrevet Juli 12, 2008 Kan jeg få sånne plugger til scootern min??? får vel rundt 130hester på hjula med disse vel? Verksmester prøver slike på nye BMW motorsykkelen sin, venter på tlf fra han. I stedet for å gjøre narr hadde jeg ønsket at du hadde litt peiling på motor. Og spes hva som skjer i forbrenningskammer.... Om du har invendinger tar jeg mot saklige svar.
marius paulsen Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 den går litt dårlig nå når motoren ligger på siden av bilen!
SteffenM2 Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Ops, nå kan man si jeg har driti på draget. Trodde dette var noe mer tull folk la ut for og gjøre narr av jeg. Da må jeg nesten beklage for inlegget mitt! Syns det hørtes for bra ut til og være sant.. Beklager!
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 den går litt dårlig nå når motoren ligger på siden av bilen! ?
marius paulsen Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 den går litt dårlig nå når motoren ligger på siden av bilen! ? min bil går ikke enda! men har deler for mere enn 50k liggende.
SteffenM2 Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Men det står her, at den kan produsere opptill 10ganger mere energi enn noen som helst tennplugg. Vil ikke dette da si at du må justere bensin osv, for ikke og brenne hull i stemplene? Eller jeg på jordet? Trodde for varme tennplugger gjorde at man kunne brenne hull i stemplene jeg?
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 DA skjønner jeg Tror min går bedre enn deres da ja. Forresten er jeg sønnesønn av Karin....
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 Men det står her, at den kan produsere opptill 10ganger mere energi enn noen som helst tennplugg. Vil ikke dette da si at du må justere bensin osv, for ikke og brenne hull i stemplene? Eller jeg på jordet? Trodde for varme tennplugger gjorde at man kunne brenne hull i stemplene jeg? Kan ikke bruke denne på ladetrykk, og det er viktig med rett avstand på elektrode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå