Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ok felger, fikk med et sett sånne på m3'n jeg kjøpte nå, og blir de istede for keskin felger. Syntes de kler e36 veldig bra samt at bilen beholder kjøreegenskapene. Er alle 7,5 breie eller er de 8,5 bak?

Skrevet

Mye rot her. :lol:

M3 GT og cab har nesten like felger men bare GT-felgene er smidde og de er også annerledes i overflaten (og har muligens Motorsport inngravering).

De felgene som selges her (de det er bilde av i forste innlegg) er bare levert i èn bredde og mener det er 7,5"

Skrevet
Mine er 8,5 og 9,5 slik det var org på M3 så vidt jeg forstod, men nå vet jeg snart ikke :lol:

hehe... mye fram og tilbake her..

M3 ble levert med 7.5 og 8.5*17 ET41

Dette er den orginale dimensjonen og da enten med 235/40-17 rundt om(3.0 modellene) eller 225/45-17 og 245/40-17 (3.2)

Dette er jeg iallefall helt sikker på!

Har dog sett noen biler med 7.5" foran og bak, grunnen til dette vet jeg ikke..men mulig at 8.5" bak var en option..

Skrevet

He-he!

Blir rimelig svimmel...

Får vente å se når jeg henter felgene.

Hadde sett meg ut andre i 19" og tenkte å selge disse da jeg har flere sett til 325en.

Men avventer til jeg har sjekket dem.

Skrevet

Dette er den orginale dimensjonen og da enten med 235/40-17 rundt om(3.0 modellene) eller 225/45-17 og 245/40-17 (3.2)

Har dog sett noen biler med 7.5" foran og bak, grunnen til dette vet jeg ikke..men mulig at 8.5" bak var en option..

Den felgen vi diskuterer her er bare levert i 7,5x17" :wink:

Skrevet

7,5" felg er standard, mens man kunne få 8,5" felg bak som option.. :wink: Dette gjelder på 3.0, men mener det var standard med bredere felg bak på 3.2.

• 1 month later...
Skrevet

Den felgen vi diskuterer her er bare levert i 7,5x17" :wink:

Og har hentet felgene og de er 7,5, rimelig strøkne, og gravert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...