Astri Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Utrolig fett da Teddysen! det er vel da du føler at alt arbeidet og pengene var verdt det. Det er jo en kjempe tilbakemelding!
Ellingsen B. Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Var innom på lørdagen..Mye fint å se på, men seriøst mye "skrot" der også... Tøft stuk på hvite E39n og ikke minst lyden..
316 Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Verden er ikke stor gitt, jeg sto ca en meter unna deg.
BreitBau Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 Robin Snakk om være der tidlig i dag? Hentet bilen klokka 11 i dag tidlig? Da var det N-O-K for min del... Bildet må jo være tatt før det ? Måtte parkere slik fordi dessa helvettes bjørnstad bil gutta tok jo opp hele bredden av gokart banen til sine biler.. Folk kom jo med hengere og traller med bil på oppover der.. Var jo så trangt at fytti h*****
Kentan-racing.com Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Den rød orange e36n med sort tak er m3n min.. i begynnelsen av tråden.. bilder og film mottas med meget stor takk enten i tråden her eller i min egen prosjekt tråd.. hadde en jævla brei sladd på breisladd konkuransen.. hadde ikke noe mere styre utslag å gå på heller.. en vennine sa at speakern hadde pratet noe på finale plass men det måtte ha vært ironi.. var brei og god men langt i fra nok røyk..
BreitBau Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Du er RAM til å kjøre.. ville gå bort å spørre om jeg fikk sitte på flere ganger men turte aldri
Kentan-racing.com Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 takk takk Du skulle bare tatt turen bortom.. Tenkte jeg skal prøve og gi vår helt lindgren her inne litt konkuranse etterhvert.. så når nye motoren er ferdi bygget og kommet inn så kan jeg vel iallefall love skikkeli røyk å! å ikke bare brei slædder..
BreitBau Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Får se om du skal på Rudskogen i september Dreiv egentlig å lurte på om jeg skulle tatt turen på banen jeg å.. Var nå en original Audi A3 1,8t som var utpå, men fant ut at jeg fikk drøye det til ett BMWCCN treff igjen.. Litt ivrig etter å få tatt noen banebilder
e30v12 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 hm jeg og ble kontakta av han rieger typen jeg og en til på standen våres. grønne e30v12 bilen min og den grønne audi a4`n. måtte og skrive under på kontrakt at denm fritt kunne bruke bildene som dem ville osv. noen bilder av bare bil og mange med eier sidna. så blir spennedes om dem bruker det til noe eller hva dem har tenkt til.
BreitBau Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Ja de var ute etter biler med Rieger stylingen.. Tipper det er en sånn jubileumskatalog de lager...
Sevenord Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Skaken: Jeg skal ordne noen flere bilder til deg En runde på banen i September hadde forresten vært morsomt, hint hint
OleEven Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Verden er ikke stor gitt, jeg sto ca en meter unna deg. Ha ha! Utrolig bra! verden er liten ja!!
anders87 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg var der! Har ingen bilder av Bmwen med regner med noen gadd å bruke film på den?BTW... Så faktisk - Anders - sin bil på camp 4? Kan det stemme Anders? Veldig pen Møtte også Anders87 (igjen). Vi stilte ut ved siden av hverandre, akkurat som på Våler, men nørden kunne bare være der fredag så var vel få som fikk den med seg Uansett.. Om noen har bilder av bilen min, send de til emg på mail... Hehe, ja skar seg med campingplass, så nørden dro til rudskogen uten og ha med noe ekstra skift, eller sånt som er sterkere enn 60% , så dro hjem igjen selvom jeg fikk tilbud om overnattingsplass hos vetu03 og Teddysen Var mitt første besøk på Rudskogen Motorsenter, og syntes det var bra der! Mye heftige biler, den grønne e30v12'en og oransje/svarte "vikebil" m3'en var morsomme og se i aksjon av de som er mere "normale" mennesker og ikke lever og ånder for racing.. Kan jo ikke kjøre med sko når bilen er støvsugd og har filtmatter, det blir bare feil Noen som ble stoppa i kontroll fredagen da? Så dem hadde kontroll rundt 600-800m fra bana, retning rakkestad, ble vinka inn, men svingte av like før og kjørte en bra omvei rundt dem
BreitBau Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Hehe... Skjønte du ike hadde planer om å være lengre ja. men vi får ta det igjen vettu
BreitBau Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Verden er ikke stor gitt, jeg sto ca en meter unna deg. Ha ha! Utrolig bra! verden er liten ja!! FLERE ganger jeg har tenkt: "Han der med Bmwen MÅ være fra bimmers..." Blir litt teit å spørre:"Er du fra bimmers eller?".. så jeg lot være.. Alle bimmers folk burde heller gå med bimmers caps om man har lyst til å bli kjent eller noe,.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå