Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Bil med nye felger og dekk ( dritfete). Osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Du bør legge ut litt bilder av den. Ofte lurt i en salgsannonse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Er dette en annonse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Litt bilder og mer info hadde nok ikke skadet... E36 Coupe ble forøvrig aldri levert ny som 318. Kun 316 og 318is med 4 sylindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Var mest som et tips Står en slik en her i byen som en kamerat på verkstedet har kontrollert på bukk. Noe overflaterust på panser. Er billig da Altså ikke jeg som skal selge, men mener det er et godt kjøp. Tror Km var 126... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Har en vennine som er ute etter noe sånt, send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Var mest som et tips Står en slik en her i byen som en kamerat på verkstedet har kontrollert på bukk. Noe overflaterust på panser. Er billig da Altså ikke jeg som skal selge, men mener det er et godt kjøp. Tror Km var 126... tror du har glemt en link eller noe.. ikke nevnt noe pris her så vidt jeg kan se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg