Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nop sory det har eg ikkje. Veit ikkje om akurat det er så veldig vanlig da. har aldri set d på noen bilder før.

325IX har batteriet bak.. ;)

Har du høyredørene til 4-dørs pre-facelift, og h. bak bærebro til skivebremsmodeller med ABS..??

Skrevet

niki25, janerik171187: Eg mener på at eg har 2 hengerfeste. kom med bud. eg veit ikkje ka dei ligger på i pris. Den eine har eit stag som går under bilen. Den andre har ikkje. Kan ta noen bilder så dere får se.

dnb_91:

Har ikkje flere bensin pomper som ligger i tanken. Men har ei pompe som ligger under bilen.

Døra ska lvære strøken. Er eit stund sida eg har set på den. Men skal se over den.

Skrevet
nop sory det har eg ikkje. Veit ikkje om akurat det er så veldig vanlig da. har aldri set d på noen bilder før.

325IX har batteriet bak.. ;)

Har du høyredørene til 4-dørs pre-facelift, og h. bak bærebro til skivebremsmodeller med ABS..??

Ja i veit at 325ix he baterie bak. Det har noe 325i og 324tdi au.

Men har aldri set Spylerveske tank der baterie skal stå.

På di 325 og 324tdi så har di hat vanlig spyler tank.

Eg har v.bakdør prefaclift og faclift har vell same dørene mener eg å huske. Men det kan eg sjeke opp. Men eg har ikkje bærearm til skive med abs.

Skrevet
niki25, janerik171187: Eg mener på at eg har 2 hengerfeste. kom med bud. eg veit ikkje ka dei ligger på i pris. Den eine har eit stag som går under bilen. Den andre har ikkje. Kan ta noen bilder så dere får se.

dnb_91:

Har ikkje flere bensin pomper som ligger i tanken. Men har ei pompe som ligger under bilen.

Døra ska lvære strøken. Er eit stund sida eg har set på den. Men skal se over den.

passer hengerfestet prefacelift? om det er forskjell på det :P

kunne du ta bilder :P?

Skrevet

Det ene henger feste har ståt på ein pre faclift og de andre på ein faclift. Kan se etter om det er noe forsjel på dem. Men det tviler eg på. Har solgt de ene. Men veit ikkje kem av dei han ska ha enda.

Skrevet
Det ene henger feste har ståt på ein pre faclift og de andre på ein faclift. Kan se etter om det er noe forsjel på dem. Men det tviler eg på. Har solgt de ene. Men veit ikkje kem av dei han ska ha enda.

pris på det andre du har a?

Skrevet

Henger feste kom med bud.

Senke fjører. Papir kan ordnes. For det er apex. viss ein snaker med gs så får ein pappir på d. Men har ikkje papir ligene trur eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...