SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Meget pen 5 serie selges (med tungt hjerte) grunnet overgang til firmabil. Kjøpte selv bilen i februar i år som en BMW Premium selection (Gjennomført 72 punktsjekk). Bilen har en sjelden og meget pen fargekominasjon innvendig med lyse seter, og lyse detaljer i dører. Resten er sort. Tilnærmet som ny innvendig. Bilen har M-sport understell og en manuell 6 trinns gearkasse, som gjør bilen til en drøm og kjøre. Med manuell gear er bilen også betydelig raskere fra 0-100 (ca 9 sek). 2.2 rekkesekser med 170 hk under panseret, men det vet vel de fleste her på forumet! Etter bilen ble overtatt av meg er bilen påkostet med nye 17" BMW "M6" felger med continental pigg dekk på vinterhjulene. Bilen har også nye Vertini hjul (i black chrome) på sommeren i 19". Dimmensjon på sommer er 245/35/19 foran, og 275/30/19 bak. Anbefalt av BMW Norge for å slippe sporing, og det funker bare fint! Har også fått denne dimmensjonen godkjent i vognkort. Bilen er pen i lakken, og har fått full lakkbehandling (samt innvendig rens) i juni. Det er også montert BMW M5 bakspoiler, samt "AC Schnitzer" frontspoiler som virkelig løfter utseendet til en allerede meget pen bil. Bilen er originalt senket fra fabrikk. Bilens programvare er oppgradert i mai dette år, og dette er derfor en større kostnad man ikke trenger tenke på. Det er meget stor bagaseromplass!! Utstyrslisten..... Dynamisk stabilitetskontroll DSC III I-drive Høydejusterbar rattstamme OPPVARMET ratt Nedfellbart baksete Telefon opplegg Parkeringsensor foran og bak, med displayvisning Velour matter Ekstra matte bagasjerom Xenon for både nær og fjernlys Røykepakke (men røykfri bil!) Hvite blinklys ISOFIX festesystem for barnesete Koppholdere foran og bak Gjennomlastingssystem inkl. skipose Grønt felt i overdel av frontrute 6 gir ABS Airbag Aircondition Alarm Alu. felger Antispinn Avtb.hengerfeste Cruisecontrol Diffsperre ESP EU-godkjent El. just.seter El. just.speil El. vinduer x 4 Farget glass Fjernst./Sentrallås Just. ratt Kjørecomputer Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Nedfellb. baksete Radio/CD Regnsensor S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Sportsunderstell Startsperre Utetemp. Varmeseter Har mest bare kopiert utstyrslisten, men ser ut som den ble rett, og at ingenting kom to ganger! Pris: 340 000, km stand strax 80 000km. Bilder: (før jeg fikk bmw emblem på vinterhjulene.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 du har non ting dobbelt i lista de som hengerfeste og Avtb.hengerfeste og Grønt felt i overdel av frontrute x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 du har non ting dobbelt i lista de som hengerfeste og Avtb.hengerfeste og Grønt felt i overdel av frontrute x2 Thanx! Er fixet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Så er det ikke bruktimport kom jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Kanon lækker bil,smoooooooooooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 kul bil men kan du forklare hva denne "røykepakken" er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Fantastisk flott bil! Helt ærlig så trodde jeg ikke disse var blitt så billig, men har aldri sett på disse som -soon to be- potensielle biler heller Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 røykpakke er vel askebeger og sigarettenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Koster forsikringen på denne doningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 røykpakke er vel askebeger og sigarettenner da har jo så å si alle biler røykepakke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 røykpakke er vel askebeger og sigarettenner da har jo så å si alle biler røykepakke da Ikke alle biler har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Røykepakke er tilleggutstyr på nye bimmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Kanon lækker bil,smoooooooooooth Thanx.... Ang. forsikringen så betaler jeg litt over 4000 i året i forsikring mener jeg. Billig er det iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Ny pris 318 000,-! Forbanna renta ødelegger hele bilsalget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg