316 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 La ut en del bilder fra Vålerbana som dere så ut til å like, så her kommer den en haug fra Rudskogen. Har ikke rukket å se i gjennom bildene selv, så jeg regner med at det er en del "søppel" som kunne ha vært luket ut før jeg lastet de opp... Men allikevel. Enjoy! PS; Tror de siste bildene fra breisladden er best. På første delen sto en "pressefotograf" av ei kjerring i veien for meg. Kom gjerne med kommentarer, og bildene kan selvfølgelig brukes som dere vil. Link til album; http://s301.photobucket.com/albums/nn44/madziii/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Nice! Skal se igjennom på jobb i morgen Ser ut som du har fått dokumentert bilene som ikke var på banen også, det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jada, så neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Bra mengder med sand i sandfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Bra mengder med sand i sandfella Stemmer det ja! Spruta godt på meg til tider! En blanding av varm gummi, sand og olje limer seg godt fast i ansiktet. Noen som vet åssen motor dette er? Var jo en helvete til kladd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå