Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt enig i det flere sier her, at E36 M-tech/M3 fanger på E30 ser vesentlig bedre ut enn mye av det rieger og seidl tullet folk velger å presse på bilene sine. Har sett flere E30er fra UK med sånne fangere, og det ser faktisk ikke så verst ut! :)

Men jeg holder meg heller til 88 front og IS/Inifnity leppe eller M-tech II front. og det er sånn det skal være.

Det finnes bare et tilfelle man er unnskyldt, det er da intercooleren ikke får plass bak fangeren :twisted: Da er det lov med "alternative" fangere.

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

M-fanger fra e36 på en e30 ser ivertfall MYE bedre ut enn M-fanger fra e46 på e36..

Fangeren er ganske firkantet og matcher resten av bilen overraskende bra faktisk :)

E46 fangeren er derimot alt for rund for e36'n..

Skrevet

Tenkte med en gang jeg så topic: Nei Johnsen!

Men førsteinntrykk var at dette var jo ikke så galt i det hele tatt, og som el' satanical sier ovenfor: den matcher de "firkantede" e30 linjene som jeg digger så stort, svært godt! Hvor du får tak i? Hm..lurer på om jeg har sett dette i gskatalog når jeg tenker meg om, men er ikke sikker.

Har forøvrig sett e46 front på e30 også..uffa

• 2 months later...
Skrevet

Prøver en gang til:

Er det noen her som har sett, hørt eller kjenner til hvor eller hvordan man kan få tak i E36 M3 front som er moddet til å passe E30?

Holder på med et prosjekt og må frem med linjal og stikksag hvis jeg ikke finner denne til salgs et sted! Rop ut om dere ser noe slikt!

Skrevet
koed har dem enda. solgte nettopp en hær på butikken min.

koster en del den fangern der. frakt mva osv. staten den skal ha vet du.

Har koed den?? D var jeg overhode ikke klar over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...