Stene89 Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Vurderer å selge mine Borbet C. selger bare hvis jeg får riktig pris. selges med dekk. dekkene er brukt men er en god del mønster igjenn på dem. den ene felgen er noe kantkjørt men felgene i seg selv er meget pene. bildene kommer opp i løpet av dagen håper jeg. Kom med bud, som sagt så MÅ jeg ikke selge. Bare for riktig pris/bud.
glenn.G Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Vurderer å selge mine Borbet C. selger bare hvis jeg får riktig pris. selges med dekk. dekkene er brukt men er en god del mønster igjenn på dem. den ene felgen er noe kantkjørt men felgene i seg selv er meget pene. bildene kommer opp i løpet av dagen håper jeg.Kom med bud, som sagt så MÅ jeg ikke selge. Bare for riktig pris/bud. har du bilde?
Stene89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 På det siste bilde vil du kunne se en skade. men det er ikke no stort hakk. det ser ut som lakk bare er skrapet av. men det var en kompis som sa at det er ett firma som fikser slike skader for en billig penge. skal ta å sjekke det ut med han. men som sagt kom med bud
Stene89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 jeg merker ikke en dritt hvertfall. det eneste jeg merker er at det er slakk i styrestaget.
glenn.G Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 jeg merker ikke en dritt hvertfall. det eneste jeg merker er at det er slakk i styrestaget. sendt deg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå