Gå til innhold

Torek - '89 E30 325i M-Tech 2

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Blir dit til neste år :D

Fine bilder Torek !!:) men må si det blir en liten smule mere perfekt med de sota-DE lyktene:) men den er ikke dum den filmen heller ; E D

Det blir nok det ;)

Takk-takk. Kommer DE lykter i løpet av vinteren regner jeg med. Kjøpte film mest for å teste hvordan det ble seende ut på tralla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen med mørk film på frontlyktene.

Likte bilen med de mørke lyktene. Shadowline lykteringer så blir det god knall :)

Takk :) Ble veldig fornøyd selv også. Ble litt sintere i fronten.

Jeg fant ikke shadowline ringer på koed?? Noen som kan legge ut en link, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fin denne bilen din altså Tore! :)

Likte lyktefilmen veldig godt :)

Speak for your self Anders! ;)

Hehehe :P

Forresten sjekk PM på bilforumet! Har funnet bil til deg, hvis du ikke har skaffet deg selv allerede da :)

Sjæf! Den så IKKE dum ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hmmm.. Nå vil jeg høre folkets mening om valsing på denne bilen.

Det er ikke snakk om å brette UT skjermkanten, men heller en usynlig valsing akkurat som det er på Stale30 sin blå E30.

Jeg har så lyst på noen 8,5 foran og 9,5 felger bak, men bak går det vel ikke uten å massere kanten litt innvendig?

Hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje du må gjøre litt mere enn å masserre bak om du skal ha 9.5" ? jeg har 8.5x17" et13 bak på min.. har lagt inn "innerkanten", og heva litt bak, men subber piiittelitt med folk i bilen. Tror ikke du kommer til å skjemme ut bilen om du valser tilstrekkelig for å få på 9.5 bak..! :D jeg tror det blir veldig fint, alle fall om du vil ha ca samme stuk som Stale30.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Stale30 har jo klemt på 10" bak uten å brette ut kanten. Det subber visst bittelitt til han også, men det burde tilsi at det skulle gå greit med 9,5. Denne bilen kjøres som regel med maks 2 stk. inni coupén uansett + at den er rimelig stiv.

I tillegg så trenger jeg jo ikke å ha den såååå lav som det Stale30 har, selv om det ser jævlig bøst ut :)

Ja, jeg lengter skikkelig etter litt bredere lisser til bilen.. :) Samtidig ser det jo veldig rent ut med Alpinaene også da, men det frister med litt kant gitt..

Edit: Bra du er litt enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kommer jo så klart an på hvor mye mann slipper den ned og hvor stivt det er.:) men uansett da, ( å nå kommer sikkert en del til å ha lyst til å gi meg en rak høyre) så synes ikke JEG at du "ødelegger" bilen om du valser den. Det er ganske fett å se en lav e30, med brede hjul, skræving så d holder å bøøøst blikk.. ! Jeg kommer alle fall til å valse ut buene på min å smelle på max brede hjul med tiden. Kompis av meg monterte 9.5 forran og 10.5x18"bak forrige uke. schmidt felger på E30 å det var griiiserått!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...