Torek Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Jeg er helt enig med deg. Vet det er en del som ikke liker det såkalte "tyskerstuket", men jeg digger det Dæven! Det var BREDT også det da!! Bilder av den noe sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 eeeeeem.... siden du skal bare la de alpina felgene støve no kjøper jeg de. Sant.. Si du skal selge da.. har såå lyst på alpina felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hørtes bra ut... ; ) er veldig clean`t med pene felger slik som du har nå, men siden felgene er ca halvebilen så gjør det seg bra med noen som trekker til seg oppmerksomhet. Jaa, j**lig bredt!! å siiinnsykt rått! på bilen hans er buene dradd ut etter 8.5 forran og 10 bak. et ca 12-15.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 eeeeeem.... siden du skal bare la de alpina felgene støve no kjøper jeg de. Sant..Si du skal selge da.. har såå lyst på alpina felger. Hehe..de blir nok ikke solgt selv om jeg kjøper ett sett til med felger gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 hørtes bra ut... ; ) er veldig clean`t med pene felger slik som du har nå, men siden felgene er ca halvebilen så gjør det seg bra med noen som trekker til seg oppmerksomhet.Jaa, j**lig bredt!! å siiinnsykt rått! på bilen hans er buene dradd ut etter 8.5 forran og 10 bak. et ca 12-15.. Ja, det er cleant, det er det. Meeen, som du sier; felgene er halve bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 er nok d ja. hvilke felger har du i sikte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Har ikke kjøpt dem enda, så jeg velger å vente med å fortelle det Kan si så mye som at de ikke lages i 4x100, så de blir spesiallaget Koster litt, men så blir det til gjengjeld ganske spesielt også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Skjønner problemstillinga de, men er enig med det BMW_Jørg1 har skrevet over her.. "så synes ikke JEG at du "ødelegger" bilen om du valser den. Det er ganske fett å se en lav e30, med brede hjul, skræving så d holder å bøøøst blikk.. !" Selvom en del kanskje kommer til og rive seg i håret, så synes ikke jeg at det gjør noe.. For som sagt, felger ER halve bilen, og kommer til og bli fett med dem du har i planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Godt Anders Ja, tror de felgene blir bra jeg ..men som sagt, jeg har jo ikke kjøpt dem enda da, og plutselig så ombestemmer jeg meg igjen. Jeg er litt håpløs sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Hehe, det er sant Felger er vanskelig og bestemme seg for, er jo så h.... stort utvalg og velg mellom! Men kommer til og bli bra uansett tror jeg, har likt de forrige felga du har foreslått, så gjør det sikkert neste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Da er felger handla inn og på vei til vårt kjære langstrakte land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Og det ble...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Da er felger handla inn og på vei til vårt kjære langstrakte land ... bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Noe gromt noe hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Det ble noen 17" BBS RS, spesiallaget med 4x100 boltsirkel Gleder meg til å se hvordan det blir seende ut på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå