EirikL Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Kommer du til å beholde Alpinafelgene? Kunne ha gjort seg på touringen (hvis lottoen går inn i helga...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Har tenkt å beholde Alpina-felgene ja, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Må nesten være ening med ErikL, på første side her! Dette må jo være norges fineste E30, Torek! Så sykt strøken, felgene er knall ilag med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Norges fineste er den nok ikke, men den er iallefall i bra stand til å ikke være restaurert Men takk uansett, sånt er veldig gøy å høre! Spesielt fra folk som selv har fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja men herregud, sier seg jo selv at denne bilen er ett stk strøkent eksemplar.. Drømmemodell ass... Liker denne MEGET godt, og ingen hemmelighet at jeg er svak for E30er som din er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja men herregud, sier seg jo selv at denne bilen er ett stk strøkent eksemplar..Drømmemodell ass... Liker denne MEGET godt, og ingen hemmelighet at jeg er svak for E30er som din er.. Mtech II Styling og borbet felger?, er vel drømmebilen din det BreitBau? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Nja, du har fått med deg det altså ... Det var engang det når jeg var yngre.. Det var symbolet på den perfekte bmw.. Men absolutt, denne er ikke en bil jeg hadde sagt nei takk til.. Absolutt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja men herregud, sier seg jo selv at denne bilen er ett stk strøkent eksemplar..Drømmemodell ass... Liker denne MEGET godt, og ingen hemmelighet at jeg er svak for E30er som din er.. Takk så mye for det Du vet selv hva jeg synes om din Ikke selg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Duh.. Når skal vi få muligheten til og se på felga på bilen da, eller må vi vente til engerdærs-dagan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe.. Blir nok før Engerdærs-dagan skar du sjå Jeg skulle jo egentlig fikse felga denne måneden, men så klarte jeg jo praktstykket å kline snøsquatteren inn i ei diger furu, så da går det en del penger til den.. Har jobba mye overtid denne mnd for å få tjent opp et lite felg-kapital, så satser på at det skjer noe i løpet av neste mnd, Men som alltid, ting tar tid her i gården Du da, carbon-johnny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe.. Blir nok før Engerdærs-dagan skar du sjåMen som alltid, ting tar tid her i gården Du da, carbon-johnny? Meg du sikta til eller? TTT er et kjent begrep her og ja Men får frakta oppover interiøret og luka om et par uker, så går framover her og (faktisk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Meg du sikta til eller?TTT er et kjent begrep her og ja Men får frakta oppover interiøret og luka om et par uker, så går framover her og (faktisk! ) Hehe..bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har fri denne uka, så jeg tok i dag å prøvde 8,5 felgen bak og 7,5 felgen foran for å se hvordan det kommer til å bli. Jeg har lakkerer som bare venter på å ta imot felgene nå Uansett, foran var det ingen problemer, men bak så kom den lenger ut enn jeg trodde. Jeg skrudde den ikke på, men jeg får den nok ikke lenger inn selv om jeg skrur fast felgen. ET på felgene skal ifølge selgeren være 30 på alle fire felgene. Mao. 8,5x17" ET30..jeg trodde det skulle gå fint uten å valse? Her er et bilde av den, så hva tror dere om dette? Evt. hvilken dekkdimensjon må jeg ha for å kjøre med felgen uten å måtte valse?(hvis det i det hele tatt er mulig) ..og til slutt et bilde av noen som venter på at snøen skal forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Syns dette bilde var skikkelig stili. Tøft prosjekt! Har du en link til hvor du får mekket dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Tøft prosjekt! Har du en link til hvor du får mekket dette bildet? Takk- takk Kan vel egentlig ikke kalles prosjekt men http://www.photofunia.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå