Gå til innhold

Torek - '89 E30 325i M-Tech 2

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Diskuterte med en fra bmwccn nå, og han skrev at når bilen hang i løse lufta så får den jo feil cambervinkel i fohold til hvordan den blir når den står på bakken. Det tenkte ikke jeg på selvfølgelig. Ble litt letta nå..trodde kanskje jeg måtte selge felgene igjen, hehe.

Satser på noen dekk med litt strekk i, så blir nok dette ganske perfekt tror jeg(håper iallefall). Han på bmwccn trodde iallefall det skulle gå fint hvis jeg klaska på noen 215, evt. 205/40 dekk, noe som var det jeg hadde i tankene også da jeg liker litt "tyskerstuk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

215/35 kan vel være fint? :)

eller 205/40

Ja, jeg har litt trua på 215/35 egentlig og 195/40 foran. Skulle egentlig ha sett bilder..da hadde det blitt litt lettere å bestemme seg :)

Det hadde nok gjort seg ja :P

Neida, men tilbake til emnet, på sierraen jeg har så har jeg 9x16" med 215-40 i dekkprofil, og ble sånn akkurat passe stuk synes jeg :)

Så kanskje 205-40/35 er veien å gå for deg?

Ja, 205/40 kan også väre aktuelt :) Jeg må som sagt lete fram noen bilder for å se de forskjellige dimensjonene en 8,5 felg. Det er jo litt forskjeller fra dekkmerke til dekkmerke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi. Jeg synes det så veldig bra ut med 205/40 på 8,5 felg! Vil prøve på det jeg :D

Hva med framfelg da, som er stusselige 7,5?

195/40?

Når det gjelder skrytebilder så gjør det absolutt ingenting vetu! Setter pris på at dere hjelper meg her:) Dette er ingen hellig tråd ;)

Kommer snart noen vinterbilder av bilen her bare jeg får lasta dem opp. Var ute å testa litt med speilreflekskameraet jeg kjøpte av brukeren [space] her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...