anders87 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Evt. hvilken dekkdimensjon må jeg ha for å kjøre med felgen uten å måtte valse?(hvis det i det hele tatt er mulig) 185/195-35 Høhøhøø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Aiai, må du frem med valsen for å få dem til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Diskuterte med en fra bmwccn nå, og han skrev at når bilen hang i løse lufta så får den jo feil cambervinkel i fohold til hvordan den blir når den står på bakken. Det tenkte ikke jeg på selvfølgelig. Ble litt letta nå..trodde kanskje jeg måtte selge felgene igjen, hehe. Satser på noen dekk med litt strekk i, så blir nok dette ganske perfekt tror jeg(håper iallefall). Han på bmwccn trodde iallefall det skulle gå fint hvis jeg klaska på noen 215, evt. 205/40 dekk, noe som var det jeg hadde i tankene også da jeg liker litt "tyskerstuk". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 215/35 kan vel være fint? eller 205/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 185/195-35 Høhøhøø.. Haha..det hadde blitt deilig! ..Noooot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det hadde nok gjort seg ja Neida, men tilbake til emnet, på sierraen jeg har så har jeg 9x16" med 215-40 i dekkprofil, og ble sånn akkurat passe stuk synes jeg Så kanskje 205-40/35 er veien å gå for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 215/35 kan vel være fint? eller 205/40 Ja, jeg har litt trua på 215/35 egentlig og 195/40 foran. Skulle egentlig ha sett bilder..da hadde det blitt litt lettere å bestemme seg Det hadde nok gjort seg ja Neida, men tilbake til emnet, på sierraen jeg har så har jeg 9x16" med 215-40 i dekkprofil, og ble sånn akkurat passe stuk synes jeg Så kanskje 205-40/35 er veien å gå for deg? Ja, 205/40 kan også väre aktuelt Jeg må som sagt lete fram noen bilder for å se de forskjellige dimensjonene PÅ en 8,5 felg. Det er jo litt forskjeller fra dekkmerke til dekkmerke også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 www.tyrestretch.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Genial side. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Tror det hadde blitt penest med 205/40 fremme og 225/40 bak (hvis det går uten valsing). For mye dekkstrekk kommer til å ødelegge den fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 jeg tror ikke 205/40 blir for mye dekkstrekk på 8.5", jeg hadde det iforfjord på mine foran og bror & far har det på sine 8.5" felger foran og det ser veldig pent ut. Akkurat ikke for mye strekk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 her har du noen bilder av brors med 205/40 foran på 8,5" og bak på 9" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Ser ikke så verst ut fremme, men litt for mye bak etter min smak. Men det er som sagt min smak, så jeg sitter jo ikke her med noen form for fasit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 sant det, litt grovt bak =P Men jeg synes det er jævli pent foran =) Med tanke på at torek ikke vil ha megastrekk også (*ikke meningen å 'legge' ut skrytebilder i tråden din torek ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Oi oi. Jeg synes det så veldig bra ut med 205/40 på 8,5 felg! Vil prøve på det jeg Hva med framfelg da, som er stusselige 7,5? 195/40? Når det gjelder skrytebilder så gjør det absolutt ingenting vetu! Setter pris på at dere hjelper meg her:) Dette er ingen hellig tråd Kommer snart noen vinterbilder av bilen her bare jeg får lasta dem opp. Var ute å testa litt med speilreflekskameraet jeg kjøpte av brukeren [space] her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå