winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Rå bil! Satser på at min blir tilsvarende når jeg blir ferdig med den, bare ikke fullt så orginal og med like mye gamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 1-2-3 så var dashbordet ute av bildet hvertfall så det er ca sånn alpinaer ser ut i fart altså Knallbra! Tusen takk! Jau..det skulle vel være ca. sånn Alpinarullene ser ut i fart Har du ikke bildene som Marius tok da? Jeg har noen av bildene han tok ja. Du kan ta en titt i bildetråden til Marius som han har laget i "Show-off"-delen, så får du sett flere fine bilder av andre biler også Rå bil! Satser på at min blir tilsvarende når jeg blir ferdig med den, bare ikke fullt så orginal og med like mye gamp! Takk for det! Ja, jeg har trua på planene dine. Blir nok bra etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei Så bilen din nede på gokart banen i helga og må bare si den så veldig bra ut. Du har ikke slurva med poleringa av den Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Nydelige M tech II, gratulerer med dagen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 HeiSå bilen din nede på gokart banen i helga og må bare si den så veldig bra ut. Du har ikke slurva med poleringa av den Hilsen Trond Takk for det, men da var den full av fluer og MASSE støv Jeg kjørte ikke inn for å stille ut heller, men rett og slett for å la bilen stå så trygt som mulig mens jeg så på banekjøringa og utstillingsbilene Mvh Tore Nydelige M tech II, gratulerer med dagen btw Takker Hehe..takk for det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Åssen går det, har du fortsatt bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Jada, bilen er fortsatt i mitt eie Se link. viewtopic.php?f=6&t=126171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Du har bare laget ny tråd altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå