Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 ///MoePower: Mulig jeg skal klemme den liiiiitt nærmere bakken foran ja, men det blir ikke mye. Hva gjelder bak er jeg litt usikker, om jeg skal beholde den sånn eller kanskje heve den bittelitt. Hva angår felger så er jeg utrolig fornøyd med de faktisk. I tillegg så har jeg ikke sett mange andre E30 med Alpina felger, og da blir det litt ekstra stas Skulle fått tak i ekte vare da men. Jeg har også tenkt på å sette på, eller iallefall prøve på, sorte lykter foran og bak samt. sorte nyrer. Men akkurat dette er jeg veldig usikker på om den fortjener ettersom det tross alt er en original M-Tech 2. Det ødelegger jo litt av sjarmen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Gratulerer som eier av Norges peneste M-tech II orginalbil Hehe..tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal ærlig innrømme at jeg var borte å sikla litt på den, siden den sto 20 meter unna der vi campa på gatebil. Fikk vondt inni meg når jeg så den ble sølete Jeg hadde tenkt å stille den ut fra fredag og resten av helga nettopp for å slippe fulle folk og møkk rundt/på bilen, men de slapp ikke inn biler inn mot bana de gangene jeg prøvde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Originale alpina felger med 4x100 boltsirkel er 16", det var derfor jeg gikk for replikaene. En av de fineste felgene til denne type bil synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Grisefin bil,va borte å såg på den på gatebil eg òg.Var vel deg eg snakka med òg går eg utifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ah du som eier denna? Var å prata med deg jeg og. Du bodde ved den svarte bussen hvis jeg husker riktig... Utrolig pen bil. Bare å ta vare på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Var borte å titta på denne et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Originale alpina felger med 4x100 boltsirkel er 16", det var derfor jeg gikk for replikaene. En av de fineste felgene til denne type bil synes jeg Aha. Skjønner. Ja, det er noen stilige felger, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Grisefin bil,va borte å såg på den på gatebil eg òg.Var vel deg eg snakka med òg går eg utifra ? Takk takk! Det var det nok vil jeg tro Folk var utrolig hyggelige å snakke med iallefall, så det var veldig moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Ah du som eier denna? Var å prata med deg jeg og. Du bodde ved den svarte bussen hvis jeg husker riktig...Utrolig pen bil. Bare å ta vare på... Var ikke bussen hvit a? Eller kødder jeg nå? Ja, det må taes vare på..helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Min bil stod ganske ensom på bakketoppen der mot slutten ja. Ekte entusiaster drar ikke før bilkjøringa er helt slutt vetu Åker? Hmm..jeg så iallefall ikke bilen din..og det var dumt, for den ville jeg gjerne ha sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Ja hehe.. De stengte banen fordi de hadde fått så kjeft for at de slapp inn så mange på go carten.. Go carten var et JÆVLA styr i år.. Klubber hadde reservert i fleng men fikk f.... ikke plassene sine.. TRAGISK.. I fjor var det faktisk merket opp hvor klubbene hadde reservert plass.. I år var det fritt frem.. Det er helt tragisk hvor jævli dårlig man skal bli behandlet der ass.. Nå var det faktisk ikke noe problem for meg og anders87. Virket som om det loset igjennom det de selv mente passet, når det først begynte å bli fullt.. Vet om flere som måtte parkere nede ved krysset.. De fikk beskjed om å "gå opp, finne en plass å parkere og deretter komme ned å hente bilen igjen".. MAKAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Tror faktisk jeg så bilen din når jeg dro hjem på søndag, bilen din? sto ganske så ensom mot slutten. Du bodde på camp 2, eller 3, på den lille hauen? ovenfor camp 2? Campa der jeg og skjønner du, helt nede ved åkeren. Du så ikke bilen min da? Min bil stod ganske ensom på bakketoppen der mot slutten ja. Ekte entusiaster drar ikke før bilkjøringa er helt slutt vetu Åker? Hmm..jeg så iallefall ikke bilen din..og det var dumt, for den ville jeg gjerne ha sett. Ja det var deg ja eneste bilen som var igjen når jeg dro hehe, nei skulle gjerne ha vært der, man absolut alle jeg var med skulle dra etter breisladden, så da hadde jeg ikke no valg :S men har fått sett mye kjøring i år enn i forhold til andre år jeg har vært der... Ja, i enden av den "plattformen" vi var på. mot åkeren som ikke ble brukt. Ja synd det, jeg skulle sett deg tidligere så vi kunne brifa litt til hverandre! men men, vi tar det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja hehe.. De stengte banen fordi de hadde fått så kjeft for at de slapp inn så mange på go carten..Go carten var et JÆVLA styr i år.. Klubber hadde reservert i fleng men fikk f.... ikke plassene sine.. TRAGISK.. I fjor var det faktisk merket opp hvor klubbene hadde reservert plass.. I år var det fritt frem.. Det er helt tragisk hvor jævli dårlig man skal bli behandlet der ass.. Nå var det faktisk ikke noe problem for meg og anders87. Virket som om det loset igjennom det de selv mente passet, når det først begynte å bli fullt.. Vet om flere som måtte parkere nede ved krysset.. De fikk beskjed om å "gå opp, finne en plass å parkere og deretter komme ned å hente bilen igjen".. MAKAN!! Jaha, det var på den måten den fungerte ja.. Trist at et så stort og omfattende arrangement ikke kan gjøre det bedre enn som så. Ja, du og Anders har jo biler utenom det vanlige, så da er det vel lettere å få plass. Min (samt. Andreas87 sin) er vel forsåvidt ikke hverdagskost den heller, men for det utrente øyet kan den virke som en hvilken som helst bimmer. MEN, fint at dere kom inn da iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå