Gå til innhold

Torek - '89 E30 325i M-Tech 2

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns du burde kjøre på med sorte DE lykter og sorte nyrer. Det med lyktene bak kan gjøre seg bra det også. :)

Gå heller for et momo skinnratt vis du skal skifte. Sparco sine blir litt for mye "racing".

Takk! :) Godt å høre at noen støtter meg litt. Det er jo slettes ikke snakk om å ødelegge noe i den forstand. Alt som skiftes ut blir tatt vare på så det evt. kan monteres på igjen senere. Kommer uansett ikke til å forandre noe annet på bilen enn akkurat det jeg har nevnt nå.

Ja, det er jeg egentlig enig i, at det blir litt for mye rally/racing preg over det. Egentlig vil jeg bruke det rattet jeg har nå, men det er rett og slett for stort. Jeg får se litt på Momo sitt utvalg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil forresten :) ser veldig bra ut :)

Fikk VELDIG lyst å starte på opppbyggingen av min E30 325i M-tech I selv nå :D

Tusen takk for det :) Er helt sinnsykt fornøyd med den på alle måter! Den har et par-tre småsår i klarlakken, men lakken er jo snaut 20 år gammel, så litt må man regne med.

Det Momo Champion rattet vurderes sterkt! Var veldig pent, uten å bli for prangende.

Kjør i gang med oppbyggingen! Ingenting å vente med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte denne sterkt selv, såg ut som en flott bil på bildene! Grattis!

Endte opp med en annen M-tech 2. tidligere eiger til den heitte også patrick! men den bilen var svart.

Han har hatt prosjekttråd på den her på forumet...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0

Nydliger biler vi har fått oss vertfall! Synes sorte DE lykter er på sin plass, men tro jeg ville beholdt krom grillen på en så lys bil. Men skader ikke og prøve da! kan no evt få noen til og photoshoppe bilen med svart grill!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med en annen M-tech 2. tidligere eiger til den heitte også patrick! men den bilen var svart.

Han har hatt prosjekttråd på den her på forumet...

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0

Nydliger biler vi har fått oss vertfall! Synes sorte DE lykter er på sin plass, men tro jeg ville beholdt krom grillen på en så lys bil. Men skader ikke og prøve da! kan no evt få noen til og photoshoppe bilen med svart grill!?

Dæven..du kjøpte den ja :D Ja, jeg synes det er pene biler. Blir aldri for gammelt :)

Jeg kjøpte svarte nyrer her om dagen og prøvde på, men er fortsatt litt usikker på hva som ser best ut. Skal beholde chromnyrene uansett, så det blir vel kanskje å bytte litt frem og tilbake.

Sorte DE lykter blir det på neste lønning regner jeg med, men originallyktene skal også beholdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott E30 du har skaffet deg, ta godt vare på den! Min E30 drømmebil :-)

Denne skal taes vare på ja. Nå står den nyvaska i garasjen hjemme og koser seg til jeg kommer hjem igjen på fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer med min gamle bil :) Flott å høre du er fornøyd. Sliter virkelig om dagen med å finne bil, da det er få biler som frister :?

Angående ratt og nyrer syns jeg du bør beholde den som den er! :wink:

Jeg tror ikke det er mulig å bli mer fornøyd :) Du har tatt godt vare på den.

Det er helt utrolig hvor mye oppmerksomhet den drar til seg. Og det fra folk i alle, og da mener jeg alle aldersgrupper. Men jeg velger å tro at du vet det fra før ;)

I løpet av vinteren satser jeg på å få lakkert opp igjen frontfangeren, da den har fått en del steinsprut samt. at den har subba litt i bakken noen ganger ser jeg :) Skal også ta en skikkelig motorvask neste uke, da jeg får alle produktene jeg har bestilt fra godkjemi.

For første gang i mitt liv synes jeg det er gøy å vaske bil samt. støvsuge og tørke støv inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...