TCCW Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 De felgene som står på bilen din ble kjøpt hos Schmiedmann. Hvordan fikk du sprekk i felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Schmiedmann fikk ikke tak i sånne felger lenger. Har fått sveisa felgen, så nå er alt i orden igjen. Vet ikke hvordan det ble sprekk, men sånn kan skje med såpass lite gummi og veiene vi har her i Norge. Alu.felger har en tendens til å sprekke på det punktet som var kaldest under støpinga av felgen. Men det er fiks nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 alt er klart til våler`? : d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Tja..det er den forbaska fronten som absolutt skulle hatt ny lakk på seg da*grrr* Mulig jeg rekker det før Våler hvis jeg har råd(ikke jeg som skal lakkere nei, men en lakkerer) Men tar vel turen uansett..får henge et pledd foran fronten elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Da er bilen på karosseriverksted etter et klønete uhell som resulterte i en bulk i fronten. Nå er ikke denne gutten i godt humør.. Mao. så blir det nok ikke Våler på meg likevel, iallefall mest sannsynlig..forbannet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Da er bilen på karosseriverksted etter et klønete uhell som resulterte i en bulk i fronten. Nå er ikke denne gutten i godt humør..Mao. så blir det nok ikke Våler på meg likevel, iallefall mest sannsynlig..forbannet! uffa meg.. svir Bilder av skaden? eller utdype det litt, morro er det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Haff, det var jo kjett! Typisk at noe sånt skjer sånn at man går glipp av noe man skulle vært på Regner med at det ser mørkt ut for deg da, med tanke på Våler og samkjøring dit, uten og vite hvor omfattende det er men.. Skjønner du er frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Da er bilen på karosseriverksted etter et klønete uhell som resulterte i en bulk i fronten. Nå er ikke denne gutten i godt humør..Mao. så blir det nok ikke Våler på meg likevel, iallefall mest sannsynlig..forbannet! uffa meg.. svir Bilder av skaden? eller utdype det litt, morro er det ikke! Det svir ja. Sinnsykt. Har et bilde av skaden ja, men vet da f*** åssen jeg får det inn på data'n. Mobilbilde fra min kjære Nokia N82, men jeg får ikke til å legge bildene jeg har på den inn på data'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Haff, det var jo kjett! Typisk at noe sånt skjer sånn at man går glipp av noe man skulle vært på Regner med at det ser mørkt ut for deg da, med tanke på Våler og samkjøring dit, uten og vite hvor omfattende det er men.. Skjønner du er frustrert! Ja, det er veldig typisk. Har et bitte-lite håp om at den kanskje blir klar rett før helga, men det er uvisst enda.. Skal ringe verkstedet i morra og "minne dem på" at de har bilen min inne , eller mase på dem som det heter på godt Norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Noen bilder jeg tok av bilen for en stund siden..og nei, jeg er ingen "fotograf" ..prøver bare å late som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Så har jeg et spm: Hvor mye kan jeg forvente å få igjen hvis jeg selger M3 interiøret? Eneste feilen er at passasjerstolen ikke kan vippes fremover. Baksetene og passasjerstolen har ingen hull e.l., førerstolen har løsna bitte-litt(1-2 cm) i sy-stingene på venstre lårstøtte, men det er rett og slett bare å sy igjen for at det skal bli bra. Hva tror dere? Edit: Kommer også til å sette på de originale nyrene igjen. Jeg ble visst lei de svarte ganske fort gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Dårlig respons å få her gitt. Ingen som vet råd ang. interiøret altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Dårlig respons å få her gitt.Ingen som vet råd ang. interiøret altså? Jeg tror jeg vet at du bør fikse vippen på den framstolen før du selger. Plukk av ryggdekselet så regner jeg med at du finner ut hva som er galt. Tipper det er wiren fra hendelen som er røket. TCCW vet vel hva interiøret koster, og jeg regner med det ikke er verre nå enn da han kjøpte det. Så mulig han er rett mann til å gi deg en antydning vedrørende verdi. Og så kan du gi han litt kjeft for at han "ga bort" originalinteriøret samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Aha. Det ska sjekkes Takk ska du ha. Ja, har sendt TCCW en pm nå. Jasså, ble org. interiøret solgt billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Aha. Det ska sjekkes Takk ska du ha.Ja, har sendt TCCW en pm nå. Jasså, ble org. interiøret solgt billig? Tja, vi har jo alle forskjellige oppfatninger om hva ting skal/bør koste. Men mtp standen det interiøret var i, og det faktum at det ikke akkurat var lenge på markedet før det satt i en ny bil sier meg at det ikke gikk for blodpris akkurat. Man skal lete LENGE etter et 20 år gammelt stoffinteriør som er i en slik stand som det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå