StaLe30 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 pene bilder!! men så deg ikke på våler???????? ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Nei gitt..jeg får ikke igjen bilen før i slutten av denne uka her eller neste uke. Klarte å bulke den litt i fronten mandagen før Vålerhelga.. ..men det positive med det negative er at den nå blir fin i fronten igjen, uten masse steinsprut og shait. Racewars neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 + 1 angående Racewars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 + 1 angående Racewars! Absoluuut! ..og det burde planlegges i litt god tid så det helt sikkert blir noe av, og flest mulig blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Ja, er vel egentlig bare og lage en tråd innpå her, med informasjon om treffet, sted, priser, etc etc.. Holzmann på forumet her kan vel være behjelpelig der siden han var der nå i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Ja, tror ikke det er dumt. Det er jo en litt mer omfattende tur enn å dra på Gatebiltreff på skauen liksom Holzmann ja, hvis han ikke er medlem her inne så skal han bli det. Sender i vei en PM til'n på BF jeg og forklarer ståa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Han er allerede medlem Men send PM fordèt du.. Hehehe, er nok mer omfattende enn det ja, nesten så man må ta oljeskift på turen vettu Tror det hadde vært en opplevelse for livet det der ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 er klar for racrwars jeg med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Anders87: Ja, slenger i vei en PM nå. Ohh ja..tror ikke en sånn tur hadde vært feil StaLe30: Hadde regna med deg allerede Går det ann å mulit-quote på dette forumet egentlig? Heeeeeh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hvor er Racewars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Nydelig bil Ang de sorte nyrene, så syns jeg absolutt at du skal beholde de! Blir så mere sinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Hvor er Racewars? Deutschland! 2 min. og 55 sek. ut i filmen er vel hva man kaller burnout..haha! Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Det hadde da kanskje vert noe å fått med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Ja, det er jeg ganske sikker på! Kommer vel litt mer info om dette etterhvert i en egen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Nydelig bil Ang de sorte nyrene, så syns jeg absolutt at du skal beholde de! Blir så mere sinna Joa, litt sannhet i det du sier, men jeg ble liksom lei de svarte nyrene ganske fort Bytter vel kanskje litt frem og tilbake..er ikke akkurat store opeasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå