Gå til innhold

Torek - '89 E30 325i M-Tech 2

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan få de nyrene gratis om du vil, men det er noen små hakk i dem etter at de falt i gulvet i garasjen.

Jeg kan ordne noen bilder av dem så du får se om du vil ha dem eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser veldig bra ut med mørk film på lyktene , hvordan var det å sette på `?

Leste noen sider tilbake hvor du nevnte bmw-syndikat, En kompis av meg og kollega av holzmann vant beste E36 coupe der nede

BILDE39.jpg

BILDE40.jpg

Sorry for en liten avsporing, neste år blir nok jeg også med til bmw-syndikat etter å ha hørt hvor bra det var, anbefaler deg også med din særdeles pene E30 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste noen sider tilbake hvor du nevnte bmw-syndikat, En kompis av meg og kollega av holzmann vant beste E36 coupe der nede

BILDE39.jpg

BILDE40.jpg

Sorry for en liten avsporing, neste år blir nok jeg også med til bmw-syndikat etter å ha hørt hvor bra det var, anbefaler deg også med din særdeles pene E30 8)

Blir dit til neste år :D

Fine bilder Torek !!:) men må si det blir en liten smule mere perfekt med de sota-DE lyktene:) men den er ikke dum den filmen heller ; E D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 siste bildene var nydelige :)

Skulle vært litt lysere men ellers nydelig!

Det øverste ødelegger bilen din ved at dekkene på lastebilen er svarte og det er forholdsvis mørke kontraster i bildet fra før :/

Tar det til meg ;) Gøy å høre konstruktiv kritikk, for da er det faktisk mulig å bli litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tore, nå må du slutte å legge ut fine bilder av gamlebilen min, akuratt som jeg ikke angrer nok på at jeg solgte den! :lol: Regner med du legger ut for salg til sommern igjen? :wink:

Hehe..er det ikke fint å se at den blir tatt vare på da? ;)

Naaahh..tviler nok på at det blir salg til sommeren igjen, hehe.. Jeg har blitt helt sykt glad i bilen.

Nå står den parkert i ny-bygd garasje for vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var kurrant å montere. Var bare å vaske lyktene og klistre det på :) Måtte skjære litt i kantene for å få det til å passe, men det var jo ikke akurat store jobben. Tok 10 min. fra start til slutt :)

Helt i orden med litt avsporing i blandt ;) Ja, jeg har snakka litt med Holzmann her og på bilforumet. Det var faktisk jeg som ba han dra igang "invitasjonen" til Racewars neste sommer ;)

Jeg er 99% sikkert med på den turen, hvis ikke bilen blir stjålet eller brenner opp i løpet av vinterens garasjeopphold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...