EirikL Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Du vil ikke selge meg de sorte nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Du kan få de nyrene gratis om du vil, men det er noen små hakk i dem etter at de falt i gulvet i garasjen. Jeg kan ordne noen bilder av dem så du får se om du vil ha dem eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Slenger inn et par bilder jeg synes ble litt tøffe. Tatt i dag utenfor Statoil hvor vår alles venn Sharif holder base. Hva er bra og ikke bra med disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bilen med mørk film på frontlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 De 2 siste bildene var nydelige Skulle vært litt lysere men ellers nydelig! Det øverste ødelegger bilen din ved at dekkene på lastebilen er svarte og det er forholdsvis mørke kontraster i bildet fra før :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bilen med mørk film på frontlyktene. Likte bilen med de mørke lyktene. Shadowline lykteringer så blir det god knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ser veldig bra ut med mørk film på lyktene , hvordan var det å sette på `? Leste noen sider tilbake hvor du nevnte bmw-syndikat, En kompis av meg og kollega av holzmann vant beste E36 coupe der nede Sorry for en liten avsporing, neste år blir nok jeg også med til bmw-syndikat etter å ha hørt hvor bra det var, anbefaler deg også med din særdeles pene E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hei Tore, nå må du slutte å legge ut fine bilder av gamlebilen min, akuratt som jeg ikke angrer nok på at jeg solgte den! Regner med du legger ut for salg til sommern igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ser veldig bra ut med mørk film på lyktene , hvordan var det å sette på `?Leste noen sider tilbake hvor du nevnte bmw-syndikat, En kompis av meg og kollega av holzmann vant beste E36 coupe der nede Sorry for en liten avsporing, neste år blir nok jeg også med til bmw-syndikat etter å ha hørt hvor bra det var, anbefaler deg også med din særdeles pene E30 Blir dit til neste år Fine bilder Torek !! men må si det blir en liten smule mere perfekt med de sota-DE lyktene:) men den er ikke dum den filmen heller ; E D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 sykt fin bil du har Torek,,få deg orginale svarte DE lykter istedenfor film:) den e36 så forresten ikke mye bra ut syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 De 2 siste bildene var nydelige Skulle vært litt lysere men ellers nydelig! Det øverste ødelegger bilen din ved at dekkene på lastebilen er svarte og det er forholdsvis mørke kontraster i bildet fra før :/ Tar det til meg Gøy å høre konstruktiv kritikk, for da er det faktisk mulig å bli litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hei Tore, nå må du slutte å legge ut fine bilder av gamlebilen min, akuratt som jeg ikke angrer nok på at jeg solgte den! Regner med du legger ut for salg til sommern igjen? Hehe..er det ikke fint å se at den blir tatt vare på da? Naaahh..tviler nok på at det blir salg til sommeren igjen, hehe.. Jeg har blitt helt sykt glad i bilen. Nå står den parkert i ny-bygd garasje for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ser veldig bra ut med mørk film på lyktene , hvordan var det å sette på `?Leste noen sider tilbake hvor du nevnte bmw-syndikat, En kompis av meg og kollega av holzmann vant beste E36 coupe der nede Sorry for en liten avsporing, neste år blir nok jeg også med til bmw-syndikat etter å ha hørt hvor bra det var, anbefaler deg også med din særdeles pene E30 Filmen var kurrant å montere. Var bare å vaske lyktene og klistre det på Måtte skjære litt i kantene for å få det til å passe, men det var jo ikke akurat store jobben. Tok 10 min. fra start til slutt Helt i orden med litt avsporing i blandt Ja, jeg har snakka litt med Holzmann her og på bilforumet. Det var faktisk jeg som ba han dra igang "invitasjonen" til Racewars neste sommer Jeg er 99% sikkert med på den turen, hvis ikke bilen blir stjålet eller brenner opp i løpet av vinterens garasjeopphold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå