Gå til innhold

BMW E36 325i Sedan Infinity II/M-tech..


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle du ikke gjøre den ferdig innvendig også? Altså, noe fetere interiør enn stoff stoler. Hadde jo vært fett og gjort det 110% gjennomført liksom.. Trekt om alt i skinn f eks.. dash, alt av plast osv, 8)

Joda.. Det som er planen fremover.. Er jo det vanlige det vettu, Vader interiør, stereo, carputere osv.. Er ikke noe problem å få til det heller :D

Men lufter interessen litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hvis du får solgt kan du få kjøpe e30`n min som neste prosjekt.

vet du har lyst på den :wink:

vurderer salg jeg også, men som du også skriver så selger jeg ikke til noen som ikke kommer til å ta godt vare på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den har jeg lyst på også:) Når bror din sa du skulle selge den begynte jeg å tenke litt skal jeg innrømme... Men Vår vente til sommeren før det blir ny bil:)

hehe, bare å si fra vegard. kan få kjøpe den du også. vet at både du og kevin tar vare på bilene deres :) planer om å selge du også eller?

sorry o.t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat OT :D

Joda.. har lyst på den jeg vettu.. Men etter hva jeg hører så er det vel noe annet der oppe som hadde vært mer aktuelt å kjøpt?

hmm..hva da tenker du på? nye prosjektet mitt? det blir nok ikke solgt, tar nok tid før jeg blir ferdig med den.. men akkurat kjøpt meg hus med STOR garasje nå, flytter inn 1.november så da ligger alt til rette for å få litt fortgang videre :) Det er den grønne med riegerstyling jeg vurderer å selge, i tilfelle du misforstod...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig fin bil.. :)

hva er denne eller tilsvarende biler stort sett solgt for? rundt 180-200?

Nja... Omtrent der.. De blir jo bare solgt til spesielt interesserte da, med mindre man bare vil kvitte seg med den..De er jo overpriset, men tror hvertfall min er nogenlunde rett.. Har jo kostet på den 160 000 så for meg er den jo verdt rundt 220 000 i rene cash og da burde jeg kunne blir kvitt den for 180 til en som vet hva slikt noe er verdt og setter pris på at det er skikkelig, og nytt..

Det er ikke noe jeg gir så lett fra meg nøklene mine for for å si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...