vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Ja, det var den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Okey, da er det en veldig fin og velholdt bil i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Yes er det.. Er prosjekt tråd om den her inne også hvis du ikke har sett oppbygginga av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 På tide å jekke seg ned noen hakk (-kanskje 325 hakk?) Helt klart en gjennomført bil, og sikkert som du sier, en dønn strøken bil. Men NÅR skal folk forstå at påkostninger er noe man aldri må tro at man får igjen? Å forlange 190k er en real sak, men bilen er ikke verdt det. Kanskje vist du ligger 110k cash i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Så du mener at den ikke er verdt mer enn 80 000..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 var vel ikke det han mente men affeksjonsverdien er,desverre, ikke like stor som salgsverdien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 var vel ikke det han mente men affeksjonsverdien er,desverre, ikke like stor som salgsverdien... Nei, det er sant.. Men er vel det at han vil ha igjen såppas for den ellers så blir den ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 På tide å jekke seg ned noen hakk (-kanskje 325 hakk?)Helt klart en gjennomført bil, og sikkert som du sier, en dønn strøken bil. Men NÅR skal folk forstå at påkostninger er noe man aldri må tro at man får igjen? Å forlange 190k er en real sak, men bilen er ikke verdt det. Kanskje vist du ligger 110k cash i bagasjerommet. Blir for dumt å tro du får igjen noe som helst når du påkoster en bil.. Du kan faktisk få igjen endel mer enn originalt om man selger til folk som har penger og klør etter å få en fin bil.. men ikke på langt nær i nærheten av hva det koster nei.. Det er ikke det det står på her.. En slik en som jeg har blir ikke solgt fordi jeg UMULIG kan la den gå for en billig penge.. Forøvrig er det noe som heter at uansett om du hadde byttet alt som kan være slitt på bilen, og overhalt resten, så er den ikke mer verdt, den er bare i bedre stand. Så kan jo evt dette dra opp kjøperverdien litt mer om den blir mer ettertraktet av den grunn.. Nei detta er en 325i som er bygd om på veldig mange områder. En som er villig til å gi 190 000 for en slik bil, er en som veit hva som skal til for å få det til. En som kan ta vare på den og anse den som ett samleobjekt. En som kan se verdien i den bunker med kvitteringer og bestillingslister som jeg kan legge på bordet.. Jeg ville gitt 190 000 for den i dag. for jeg gjør IKKE det jeg har gjort med denne en gang til.. Så for meg er det ingen diskusjon egentlig. Jeg VET den er for høyt. Jeg VET den er overpriset og jeg VET at det blir feil å sette den så høyt i verdi.. Den er kun verdt det for den som kan se verdien i ett slikt ferdigbygg. Hva med Widejuggao sin bil? Han prisla den til 210 000.. For en som vet hva det er verdt er det ikke avskrekkende.. Men så er det det at når man veier opp hva man får, mot hva annet man kan få, så er det svært få som går for min eller Wide sin bil.. Det skjønner jo jeg å.. Uansett så syns jeg ikke ett slikt bygg kan sammenlignes med biler som "bare" har bytta fangere og spoilere.. Her er det snakk om endel arbeidstimer og endel NYE deler rund baut.. som jeg sa til fattern da han lurte på hvorfor jeg ville bytte karosseriklipsene under biler, er jo ingen som ser at de er rusta? "Det er nytt," sa jeg.. "Da vet jeg at det er nytt.. Det er hva JEG føler, ikke hva folk ser som er viktig for meg"... Så lenge disse går høyt i pris er egentlig poenget mitt bevist. Så lenge disse koster mye å kjøpe, vet folk at det er svindyre biler.. Så får jeg bare beholde min dyre bil da.. Om du har lyst på en, så kan du jo se hvor mye de er verdt. Uansett er salgstankene stilnet helt da jeg har en reklamasjonssak på lakkeringa. Den skal taes igjen mot våren. *Mumle noe om at lakkerern har brukt feil fugemasse som slipper fra karosseriet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg